Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: چشم انداز های سیستم های نمای دیواره بیرونی دولایه در ساختمان ها و صرفه جویی انرژی

یکی از مهم ترین روش ها برای ذخیره انرژی در ساختمان از طریق طراحی بسیار دقیق نمای خارجی آن امکان پذیر می باشد . " نمای خارجی با دیواره بیرونی دوتایی "(DSF) به طور بهینه یکی از بهترین گزینه ها در اداره کردن فعل و انفعال بین فضای های بیرونی فضاهای داخل ساختمان می باشد .

چکیده

یکی از مهم ترین روش ها برای ذخیره انرژی در ساختمان از طریق طراحی بسیار دقیق نمای خارجی آن امکان پذیر می باشد . " نمای خارجی با دیواره بیرونی دوتایی "(DSF)  به طور بهینه یکی از بهترین گزینه ها در اداره کردن فعل و انفعال بین فضای های بیرونی  فضاهای داخل ساختمان می باشد . همچنین این روش یک سری انعطاف پذیری ها را برای معماران در طراحی به همراه می اورد . اخیرا، این روش توجه زیادی را در برابر دیوار پرده ای  شیشه لعاب دار به خود جلب کرده است . دلیل این توجه این است که این روش به نحو احسن مصرف انرژی را کاهش می دهد و از اینرو هزینه ها کاهش می یابند . مقدار انرژی  صرفه جویی شده به محیط جوی و طراحی منتخب بستگی دارد . طراحی DSF شامل تصمیماتی در زمینه پارامترهای ژئومتریک ، انتخاب شیشه ، استراتژی تهویه هوا ، سایه اندازی ، روشنی روزانه ، زیبایی شناختی ، بار ناشی از باد و تعمیر و نگهداری و انتظارات هزینه نظافت بستگی دارد . DFS از چند جنبه بر فاز طراحی ساختمان تاثیر می گذارد . برای مثال ، ویژگی های دمایی ، مشخصه های آکوستیک و نور روزانه در فاز بهره برداری ساختمان تاثیر دارند . بعلاوه از نقطه نظر ایمنی ساختمان مواردی نظیر محافظت برای گسترش نیافتن اتش سوزی یا تجزیه گرمایی شیشه کاری بایستی به حساب اورده شوند . اخیرا ، کار کمی در زمینه رفتار DSF ها در شرایط جوی گرم و مرطوب انجام گرفته است . این مقاله بایستی مطالعات قبلی صورت گرفته در زمینه سیستم های نمای بیرونی دو لایه در ساختمان ها بازنگری نماید.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-بازنگری بررسی های قبلی

3-جنبه های مهم DSF

3-1 سیستم تهویه DSF

3-2 نوردهی روزانه و DSF

3-3 عملکرد و تاثیر DSF

3-4 شبیه سازی ، مدل سازی و آزمایشات DSF

3-5 اسباب سایه اندازی

3-6 فتو ولتائیک خورشیدی

3-7 انتخاب شیشه DSF

3-8 دود و DSF

3-9 عمق حفره DSF

3-10 فشار باد و DSF

3-11 دیگر تاثیرات

4- نتیجه گیری

1-مقدمه  

همه ما این گونه شنیده ایم که نمای بیرونی دیواره ساختمان  معمولی از مشکلات مختلفی نظیر راحتی گرمایی ، سیستم تهویه هوا طبیعی و به ویژه در ساختمان های با دیواره بیرونی از شیشه کاری بالا برخوردار می باشد که این ساختمان ها  در مناطق با درجه حرارت بسیار بالا قرار دارند . این مشکلات مهندسان را تشویق می کنند تا به دنبال روش هایی برای بهبود مشکلات پیش رو از طریق استفاده از تکنیک های جدید و اسبابی نظیر تجهیزات سایه اندازی ، شیشه رنگی و شیشه دارای ته رنگ باشند . قبول این تکنیک ها یعنی کاهش  نوردهی طبیعی و افزایش استفاده از نور مصنوعی ؛ که به طور اجتناب ناپذیری به افزایش جذب دمای داخلی ساختمان و همچنین استفاده از دیگر وسایل برقی و تجهیزات ادارای منجر می گردد که استفاده شدند تا نوردهی بیرونی را جبران کنند . این گرمای داخلی کسب شده با گرمای بیرونی ناشی از تشعشع خورشیدی جفت می شوند و به طور معمول سبب سایه اندازی ضعیف ساختمان ها می گردند . سیستم های تهویه هوا برای غلبه بر این وضعیت استفاده می شوند تا گرمای داخل ساختمان  راخنک سازند. این کار به افزایش مصرف انرژی ناشی می شود که منجر به افزایش هزینه می گردد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " چشم انداز های سیستم های نمای دیواره بیرونی دولایه در ساختمان ها و صرفه جویی انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چشم انداز های سیستم های نمای دیواره بیرونی دولایه در ساختمان ها و صرفه جویی انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2011
کد محصول
1000705
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
150 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران , معماری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Double skin facade systems

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید