Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: آنالیز تحلیلی و تجربی فرایند نورد گوه ای عرضی

در این مقاله، خلاصه ای از روش مدل سازی فرایند نورد گوه ای عرضی(cwr) مورد تحقیق قرار گرفته است.

 چکیده

خلاصه ای از روش مدل سازی فرایند نورد گوه ای عرضی(cwr) توسط نویسنده این مقاله در این تحقیق ارائه شده است. منطقه شکلدهی به چندین ناحیه تقسیم بندی شده است تا فشار تماسی آنها در حالت فرایند فشاری چرخشی محاسبه شود. جهت تایید دقت روش محاسباتی ارائه شده، یک مقام نوردکاری تجربی WPK-1 طراحی شده و توسط 7 مجموعه مختلف از بخشهای ابزاری که دارای پارامترهای مختلفی هستند تجهیز شده است. سازگاری رضایت بخشی پس از مقایسه مقادیر تحلیلی پیشبینی شده و نتایج بدست آمده از آزمایشات تجربی مشاهده شد.

1-مقدمه

فرایند نورد گوه ای عرضی(CWR) از روشهای مدرن شکلدهی است و فرمدهی قطعه در آن با استفاده از بخشهای گوه ای ابزار که بر روی غلتگهای نورد یا ورقهای مقعر شکل یا ورقهای تخت نصب شده اند، صورت می پذیرد. فرایند CWR به طور گسترده ای در تولید شافتهای پله دار یا محورهای با تقارن محوری کاربرد دارد.(1 و 2).

تا به اکنون به دلیل پیچیدگی راه حلهای تحلیلی که بتوانند شبیه سازی دقیق را از فرایند CWR ارائه دهند وجود نداشته است. راه حلهای رضایت بخش از چنین مسئله ای را می توان با وجود حضور کامپیوترهای پیشرفته و ورژنهای مختلف نرم افزاvی که بر پایه المhن محدود کار می کنند، انتظار داشت. در هر حال هزینه های زمانی و نقدی با چنین راه حلهایی هم بالاست.

در سالهای اخیر تلاشهایی توسط دانشکده شکلدهی فلزات  در دانشگاه لابلین به جهت ارائه روشی ساده از مدل سازی فرایند CWR صورت گرفته است. یک برنامه کامپیوتری  نیز که به طور کامل می تواند شبیه سازی فرایند CWR را تنها در چند دقیقه با استفاده یک کامپیروت شخصی انجام دهد، نوشته شده است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " آنالیز تحلیلی و تجربی فرایند نورد گوه ای عرضی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز تحلیلی و تجربی فرایند نورد گوه ای عرضی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Machine Tools & Manufacture
سال انتشار
2000
کد محصول
1001111
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cross wedge rolling
Theoretical simulation

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید