Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی معدن /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسي چگونگي اداره حوادث ايمني باالقوه در گوف معدن دئان

به منظور از ميان برداشتن حوادث ايمني باالقوه در قسمت پائيني معدنکاري که در گوف معدن ايجاد شده است و اطمينان از ايمني کارگران و تجهيزات، اقدامات کنترلي در معدن بايستي به سرعت هر چه تمام تر انجام گيرد.

چکيده

به منظور از ميان برداشتن حوادث ايمني باالقوه در قسمت پائيني معدنکاري که در گوف معدن ايجاد شده است و اطمينان از ايمني کارگران و تجهيزات، اقدامات کنترلي در معدن بايستي به سرعت هر چه تمام تر انجام گيرد. در طي مقايسه ميان برنامه ها، شبيه سازي هاي عددي، راه حل هاي کنترلي مکمل شامل خاتمه دادن انفجار هاي درون حفاري ها در برخي مناطق و بستن گوف معدن مورد انتخاب قرار گرفت. در ضمن بخش هايي از منابع که ممکن است باعث دستيابي به اهداف موثر ايمني و اقتصادي شوند مورد بازيابي قرار گرفت و زيربنايي براي شرکت به منظور ادامه فرايند توليد در نظر گرفته شد. مدل کنترلي حوادث ايمني بالقوه در گوف معدن دئان مي تواند مرجعي را براي گوف معدني مشابه فراهم کند.

1-مقدمه

گوف معدن که از يک معدن توليدي ايجاد شده است ممکن است تهديدات مستقيم يا غير مستقيمي بر روي ايمني معدن داشته باشد.

از يک سو ممکن است کارگران و تجهيزات به درون گوف معدن سقوط کنند و آسيب ببينند. از سوي ديگر در نتيجه فراواني گوف هاي معدني موجود، شرايط معدنکاري بدتر مي شود و باعث تغيير شکل در پيلار هاي مواد معدني مي گردد، وجود مشکل در حفظ فضا و جاده، منطقه عظيم حفاري، حرکت سنگ ها و سوبسيدانس سطح و ديگر حوادث، حتي با شدت بيشتر به اين گونه است که جريانات هواي با سرعت بالا که به علت سقوط ناگهاني گوف معدن و امواج توليد مي شوند باعث ايجاد حوادث و تخريب تجهيزات خواهد شد و تهديدي جدي براي توليد ايمن معدن خواهند بود و منجر به تنزل محيطي و اتلاف منابع معدني خواهند شد (1).

به دلايل مختلف، بسياري از گوف هاي معدني کنترل شده در معدن هاي فلزي و غيرفلزي کشور ما وجود دارد. به خصوص از دهه 1980، قوانين و دستورات معدنکاري در چين به حالت در همي در آمده است و تنوعي از بهره برداري ها و حفاري هاي غير مجاز در برخي از معادن باعث رها شدن گوف هاي معدني نا شناخته به تعداد زيادي شده اند که در نتيجه شرايط معدنکاري بدتر مي شود که نه تنها تاثيرات جدي بر روي ايمني و توليد مي گذارد، بلکه باعث تخريب عظيم و الاف منابع معدني ارزشمندي در زير زمين مي گردد (2).

همانطور که فرم هاي متنوعي از حوادث مانند ريزش، ريزش سقف، طغيان آب، ضربت ناگهاني، سوبسيدانس زمين، رانش زمين، جريان گل و سنگ، تخريب پوشش گياهي سطح تحت تاثير گوف معادن افزايش مي يابد، به ويژه حوادث سنگين نيز داراي تاثير عظيمي هستند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " بررسي چگونگي اداره حوادث ايمني باالقوه در گوف معدن دئان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسي چگونگي اداره حوادث ايمني باالقوه در گوف معدن دئان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1001132
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
376 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی معدن را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی معدن در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mine goaf
potential safety hazard
subarea blasting caving

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید