Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: بهینه سازی دهانه هیدرو کانن

هیدرو کانن یک دستگاه جالب و نوید دهنده برای تولید جریان های سریع السیر مایعات(معمولا آب) است.

Abstract

The hydro-cannon is an interesting and promising installation for producing high-speed pulsed liquid (usually water) jets. It uses the inertial principle of the water acceleration. The key feature of the hydro-cannon is that the dynamic pressure of the jet can be many times higher than the static one inside the installation. Hence, the form of the hydro-cannon nozzle is essential for the acceleration process of the water. The paper deals with problems of optimization of the hydro- cannon nozzle. Different approaches to the optimization are considered, and calculation of the nozzle profile to obtain the maximum outlet jet speed is given

چکیده

هیدرو کانن یک دستگاه جالب و نوید دهنده برای تولید جریان های سریع السیر مایعات(معمولا آب) است. این دستگاه از قانون اینرسی افزایش سرعت آب استفاده می کند.ویژگی اصلی آن این است که فشار دینامیکی جهش آب می تواند چندین بار بالاتر از فشار ایستایی داخل دستگاه باشد. به همین علت شکل دهانه هیدرو کانن برای فرایند افزایش سرعت آب ضروری می باشد. این مقاله به مشکلات مربوط به بهینه سازی دهانه هیدرو کانن می پردازد. شیوه های مختلفی برای بهینه سازی در نظر گرفته شده و محاسبه خصوصیات دهانه برای به دست آوردن حداکثر سرعت جهش آب خروجی فراهم شده است.

1-مقدمه

جهش آب ضربه ای ابزاری برای تخریب مواد مختلف سخت است. بنابراین دستگاه مناسب برای تولید این پرتاب ها دستگاهی است که آثار تخریبش بیشتر از همه باشد. برای تولید یک جهش ضربه ای سه مرحله وجود دارد:الف)تولید ب)پرتاب و پ)ضربه.در نتیجه سه گروه از علم هیدرودینامیک که به روش شکستن هیدرودینامیک ضربه ای مربوط می شود،وجود دارد:الف)مشکلات بالیستیک خارجی، یعنی فرایندهایی که در داخل دستگاه اتفاق می افتند ب)مشکلات بالیستیک خارجی،به عبارت دیگر حرکت جهش آب و دگرگونی آن در هوا پ)مشکلات مربوط به تعامل میان جهش آب و مواد موجود در هدف..


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " بهینه سازی دهانه هیدرو کانن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه سازی دهانه هیدرو کانن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
WJTA American Waterjet Conference
سال انتشار
2001
کد محصول
1001216
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
323 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


hydro-cannon

تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید