Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

بررسي چگونگي عملكرد عمليات حسابداري مرتبط با دستگاه‌هاي ATM بانك سپه

عمليات حسابداري- دستگاه‌هاي ATM

مقدمه

بي‌شك امروزه، در سراسر دنيا بانكداري الكترونيك كاربرد زيادي در انتقال وجه نقد و خدمات‌رساني بانكي دارد. اكثريت مردم تمايل دارند بدون صرف وقت و پرداخت هزينه ناچيزي به عنوان كارمزد، عمليات بانكي خود را در منزل يا محل كار از طريق اينترنت، موبايل و دستگاه‌هاي ATM انجام دهند.

در كشور ما بانك سپه به عنوان اولين وارد كننده دستگاه ATM و با نامگذاري آن به اسم عابربانك، تحول شگرفي در اين زمينه ايجاد نمود. هرچند بعد از آن ساير بانك‌ها پيشرفت‌هاي بيشتري در زمينه خدمات بانكي از طريق آن انجام دادند ولي همچنان مردم ايران به كليه دستگاه‌هاي ATM و كارت‌هاي مخصوص آن، عابر بانك (نامي كه بانك سپه براي آن گذاشته است) مي‌گويند.

در ايران ابتدا مردم به دليل عدم اطمينان به خدمات بانكي الكترونيكي از استفاده نمودن دستگاه‌هاي ATM و ساير خدمات بانكي الكترونيكي سرباز مي‌زدند و حاضر بودند با صرف وقت و هزينه بيشتر اين خدمات را از طريق حضور در شعب بانك انجام دهند ولي امروزه كمتر كسي را مي‌بينيد كه تمايل به اين كار داشته و سعي مي‌كند اين كار را از طريق يكي از شيوه‌هاي بانكداري الكترونيك انجام دهد.

دانشجویان، اساتید و کارشناسان حسابداری در این قسمت می توانند تحقیق آماده بررسي چگونگي عملكرد عمليات حسابداري مرتبط با دستگاه‌هاي ATM بانك سپه


عنوان مقاله فارسی

بررسي چگونگي عملكرد عمليات حسابداري مرتبط با دستگاه‌هاي ATM بانك سپه

تعداد صفحات فارسی
17
کد محصول
1001254
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
word
حجم فایل
33 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 676500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید