Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران در بازارهای بین المللی

دانلود مقاله فارسی مدیریت، ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران

توضیح: دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان " ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران در بازارهای بین المللی" از لینک بالا امکان پذیر است. دانلو مقاله فارسی" ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران در بازارهای بین المللی" رایگان می باشد. این مقاله فارسی رشته مدیریت به فرمت word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر این مقاله مدیریت ، مقاله های فارسی دیگری نیز در بخش تحقیق آماده رشته مدیریت برای شما دانشجویان گرامی رشته مدیریت جمع آوری شده است. امید که مقاله ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران در بازارهای بین المللی مفید واقع گردد. در ادامه  بخشی از مقدمه مقاله ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران در بازارهای بین المللی را ملاحظه می کنید.
چکیده

امروزه ورود به بازارهای بین المللی از اهمیت روزافزونی در فضای کسب و کار برخوردار است. بسیاری از شرکت ها و صنایع بزرگ به دنبال ارزیابی شرایط بازارهای مختلف و اتخاذ استراتژی های متناسب با آن بازار می باشند. ایران نیز که برای ورود به بازارهای مختلف بین المللی برنامه ریزی می کند خارج از این قاعده نیست. همانطور که مشخص است سیاستگذاران کشور بر روی سه صنعت مادر تمرکز دارند و در تلاشند با این صنایع بتوانند به بازارهای جهانی راه یابند. این صنایع را می توان به نوعی موتورهای توسعه اقتصادی نیز دانست.

صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

صنعت خودروسازی

صنعت تولید فولاد و محصولات فولادی

در این مقاله سعی بر آن است تا از بین صنایع فوق الذکر شرایط رقابت بین المللی صنعت فولاد مورد توجه قرار گیرد. برای بررسی توانمندی های رقابتی ابتدا کشورهای بزرگ تولید کننده فولا شناسایی شده و سپس عوامل تاثیر گذار به دو گروه طبقه بندی خواهد شد. گروه اول عواملی هستند که به عنوان فاکتورهای محیطی در آنها یاد می شود. این عوامل عمدتا برای شرکت های تولیدی غیر قابل کنترل بوده و در پاره ای از موارد توسط سیاست های مختلف دولت و دیگر کشورها تحت تاثیر قرار می گیرند. اما گروه دوم عواملی است که درلایه های مختلف خود صنعت فولاد وجود دارند. در مورد عوامل گروه اول با نظر خبرگان اولویت بندی صورت گرفته و مقایسه بین کشورهای عمده تولید کننده فولاد و ایران صورت خواهد گرفت...


عنوان مقاله فارسی

ارزیابی وضعیت رقابتی صنعت فولاد ایران در بازارهای بین المللی

تعداد صفحات فارسی
22
کد محصول
1001643
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
429 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مديريت را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید