Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عایق کاری ساختمان

عایق کاری ساختمان

 

عایق کاری ساختمان

عایق کاری ساختمان نقش بسزایی در مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها و کاهش هزینه های ساختمان دارد. در این تحقیق آماده عمران، دانشجویان رشته مهندسی عمران با عایق کاری ساختمان آشنا می شوند. تحقیق آماده عمران با موضوع عایق کاری ساختمان را به صورت رایگان دانلود نمایید.  البته عایق کاری فقط به به عایق کاری حرارتی محدود نمی شود، بلکه در یک ساختمان استاندارد باید به عایق کاری صوتی نیز توجه شود.

عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد. به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان 5 درجه گرمتر و در تابستان 10 درجه خنک تر نگه داشت.

 

انواع عایق کاری

عایق هایی که در ساختار آنها حبابهای هوا وجود دارد و باعث کاهش هدایت حرارت می شوند.

عایق هایی که حرارت را باز می تابند.پشت این عایق ها باید حدود 20 میلی متر فاصله هوایی تعبیه شود. عایق ها چگونه ارزیابی می شوند ؟

فاکتور مهم در انتخاب عایق ها ، میزان مقاومت حرارتی آن هاست.هر قدر n مقاومت بالاتر باشد ، عایق حرارت را کمتر از خود عبور می دهد و صرفه جویی که به همراه دارد افزایش می یابد ، پس به جای ضخامت عایق ها ،باید مقاومت حراتی آن ها با هم مقایسه شوند.

عایق های گوناگون با مقاومتهای حرارتی برابر ، از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند و تنها اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است.

 

در این تحقیق آماده عمران با قسمت هایی از ساختمان که باید عایق شوند و راهنمایی های لازم در خصوص عایق کاری آشنا می شوید. تحقیق آماده عایق کاری ساختمان را به صورت رایگان از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز دانلود نمایید.


عنوان مقاله فارسی

عایق کاری ساختمان

تعداد صفحات فارسی
12
کد محصول
1001793
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
32 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی عمران را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید