Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی /

آفات، افت کش‌ها و محيط زيست چشم اندازي تاريخي درباره احتمال کاهش افت کش

آفت کش ها

آفات، افت کش‌ها و محيط زيست چشم اندازي تاريخي درباره احتمال کاهش افت کش

در این تحقیق آماده کشاورزی آفت کش ها و تاثیر آن بر محصولات کشاورزی مورد مطالعه قرار گرفته است. این تحقیق آماده پیرامون آفت کش ها به صورت فایل word بوده و به صورت رایگان قابل دانلود است. دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی می توانند این تحقیق آماده کشاورزی به رایگان دانلود نمایند.

آفت‌ها موجودات زنده اي هستند که در مکان نامناسب و در زمان نامناسب، برحسب ميل انسان، ظاهر مي‌شوند. آنچه مورد نظر است اين است که چگونه انسان‌ها، مخصوصا از طريق استفاده از آفت کشها با آفات کنار مي‌آيند. استفاده از آفت کش‌ها بيش از سال 1900، به ندرت توجه دولت يا مقررات را به طور عمده به خود جلب کرد. بر عکس، از اواخر دهه 1900، حشره کش‌ها (افت کش‌ها) منبع اصلي کشمکش‌هاي سياسي و سياسي در بسياري کشورها هستند. در حقيقت، مسئله کاهش افت کش، موضوع اصلي اين کتاب، تا حدودي پاسخي به ناکامي طرح ريزي برنامه‌هاي نظارتي مناسب در مورد افت کش‌ها مي‌باشد. اگر چه، کاهش استفاده از افت کش‌ها به طور اجتناب ناپذير بر مهارت براي کاهش طبيعت و کاربرد زمين که در اصل هويت فرهنگي باقي مانده است، تاثير مي‌گذارد. تلاش‌ها براي کاهش استفاده از آفت کش از درک بهتر در مورد تاريخچه کنترل آفات و آفت کش‌ها، بهره من بود . اين بخش يک طرح اوليه مختصر در مورد نکات اصلي فراهم مي‌سازد و اين نکات را با مثال‌هايي براي ايالت (مرکز) واشنگتن توضيح مي‌دهد.

تغيير بينش‌ها درباره افت‌ها و افت کش‌ها: آفات بعنوان تهديدات محيطي: با آغاز قرن 19، مشکلات آفت به اندازه کافي جدي شد تا توجه جمعي را ايجاب نمايد. با انقلاب صنعنتي، کشاورزي قسمتي از اقدامي سرمايه داري گشت و معاش کشاورزان از اين بهينه رفع شد. در کشاورزي تجاري، مشکل آفات، يک جنبه جديد يعني بازاريابي نقدينه محصول، بجاي کاربرد معاشي، به خود گرفت بدين معني که کشاورزان بر درآمد نقدينه متکي بودند.

اگر پول قرضي گرفته شده براي تهيه کردن سرمايه غلات مورد استفاده قرار مي‌گرفت که جنبه مهمي از کشاورزي تجاري بود، آنگاه سطح خاصي از درآمد نقدينه براي خدمات مربوطه به بدهي، ضروري بود.تحت اين شرايط، ضرر ناشي از آفات، تهديدي براي وجود مستمر اين اقدام بود. بنابراين کنترل آفات تبديل به راه حلي براي مشکل محيطي شد...   

فهرست مطالب تحقیق آماده آفت کش ها به شرح زیر است:

پيشرفت گزينه‌ها        

مشکلات بهداشتي    

ته مانده‌هاي خشره کش‌ها داخل غذا 

مسموميت حيات وحش         

آلودگي آب‌هاي زميني 

از موارد كلي به موارد خاص

ميراث (بازمانده) ِDDT- اثرات محيطي  

يک سيستم نظارتي جديد      

نقش IPM در کاهش آفت کش‌ها       

ديدگاهها در مورد کاهش آفت کش‌ها در ايالت واشنگتن

درگيري‌هاي تاريخي براي کاهش آفت کش‌ها   

منابع   


عنوان مقاله فارسی

آفات، افت کش‌ها و محيط زيست چشم اندازي تاريخي درباره احتمال کاهش افت کش

تعداد صفحات فارسی
51
کد محصول
1002043
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
118 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مجموعه مهندسی كشاورزی را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید