Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

مقاله با عنوان تخمین ترک در پنل های تقویت شده با استفاده از مکانیک شکست

مقاله مکانیک شکست

دانلود مقاله مکانیک شکست با موضوع:‌" تخمین ترک در پنل های تقویت شده با استفاده از مکانیک شکست" در این بخش میسر است. در ادامه می توانید چکیده و بخشی از مقدمه مقاله تخمین ترک در پنل های تقویت شده با استفاده از مکانیک شکست را مشاهده کنید و در صورت تمایل از طریق لینک مستقیم بالای همین صفحه این مقاله مرتبط با تخمین ترک پنل با استفاده از مکانیک شکست را دانلود کنید.

چکیده

این مقاله به تحلیل تولرانس آسیب ( تحلیل انتشار ترک و استحکام پسماند ) سه نوع ترک به وجود آمده در پنل تقویت شده می پردازد . مدل المان محدود پنل برای بررسی ترک های مختلف با طول هایی متفاوت ، به وسیله نرم افزار  ANSYS 8.0 تهیه شده است . ضرایب شدت تنش به ازای طول ترک های مختلف با استفاده از برنامه فرعی K-VALUES محاسبه شده است . استحکام پسماند پنل با استفاده از ضرایب بدست آمده و همچنین بار پرچ ( محاسبه شده از طریق مدل المان محدود ) به صورت تحلیلی پیش بینی میگردد . سپس به ازای بارهای مختلف شبیه ساز پرواز همچون GAG ( زمین – هوا – زمین ) و GUST (باد شدید) و با استفاده از نرم افزار USAIRFORCE  AFGROW ، تحلیل انتشار ترک انجام میگردد .

در تحلیل استحکام پسماند پنل تقویت شده از معیار گسیختگی تقویت کننده استفاده شده و تحلیل رشد ترک به وجود آمده براساس روش تحلیلی انجام گرفته است . توانایی جلوگیری از وقوع ترک در حالتی که ترک بین سوراخ پرچ در پنل بدون تقویت کننده رخ داده باشد ، نسبت به حالتی که پنل دارای تقویت کننده باشد ( چه سالم و چه معیوب ) بیشتر است . نتایج تحلیل انتشار ترک نشان می دهند که پنل هایی که در معرض طیف بار GUST با سیکل haul متوسط قرار گیرند در مقایسه با پنل هایی که در معرض بارهای نوسانی دارای haulکوتاه ، عمر کمتری دارند . همچنین نتایج نشان می دهند که سیکل بارگذاری GAG مخرب تر از GUST می باشد .


عنوان مقاله فارسی

مقاله با عنوان تخمین ترک در پنل های تقویت شده با استفاده از مکانیک شکست

تعداد صفحات فارسی
28
کد محصول
1002313
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-10-28
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید