Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی /

عنوان ترجمه شده مقاله: فرآورده های گوشتی به عنوان مواد غذایی کاربردی: نقد و بررسی

مطالعات مختلفی برای نشان دادن امکان تغییر تصویر گوشت و فرآورده های گوشتی از ذهنیت سنتی پذیرفته شده با هدف زندگی سالم، با افزودن (سبزیجات، عصاره، الیاف، و غیره)، حذف (چربی)، و کاهش (مواد افزودنی) مواد تشکیل دهنده متفاوت، تلاش کرده اند.

Abstract

Numerous studies have sought to demonstrate the possibility of changing the image of meat and meat products from the traditionally accepted image to one of healthy living thanks to the addition (vegetables, extracts, fibers, and so forth), elimination (fats), and reduction (additives) of different ingredients. This article presents a revision of studies published in recent years on the topic and looks at possible future trends in the sector, analyzing the changes that have occurred in the traditional meat industry as global forces in the agrofood industry direct it more and more to the design and production of functional foods

چکیده

مطالعات مختلفی برای نشان دادن امکان تغییر تصویر گوشت و فرآورده های گوشتی از ذهنیت سنتی پذیرفته شده با هدف زندگی سالم، با افزودن (سبزیجات، عصاره، الیاف، و غیره)، حذف (چربی)، و کاهش (مواد افزودنی) مواد تشکیل دهنده متفاوت، تلاش کرده اند. این مقاله یک نسخه از مطالعات منتشر شده در سال های اخیر در این موضوع ارائه میدهد و به نظر می رسد در آینده ، تحلیل تغییراتی که در صنعت سنتی گوشت رخ داده است به عنوان نیروهای جهانی در صنعت کشاورزی غذایی بیشتر و بیشتر بر طراحی و تولید مواد غذایی کاربردی استفاده شود.

کلمات کلیدی: فرآورده های گوشتی، غذاهای کاربردی، مواد کاربردی

1-مقدمه

روند غذاهای کاربردی منجر به انتشار چندین مقاله در توصیف مطالعاتی در زمینه اثر خواص کاربردی یک یا تعداد بیشتری ماده در انواع مختلف مواد غذایی شده است، که در آن گوشت و فراورده های گوشتی سزاوار توجه ویژه ای هستند. هدف از ترکیبات کاربردی در مورد گوشت نه تنها ارائه خواص مطلوب خاص است بلکه تلاشی برای تغییر تصویر آن در دنیای امروز است که سلامتی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی كشاورزی " با موضوع " فرآورده های گوشتی به عنوان مواد غذایی کاربردی: نقد و بررسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرآورده های گوشتی به عنوان مواد غذایی کاربردی: نقد و بررسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
JOURNAL OF FOOD SCIENCE
سال انتشار
2005
کد محصول
1003230
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
236 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Meat Products as Functional Foods

تاریخ انتشار در سایت: 2015-01-30
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید