Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی پليمر /

عنوان ترجمه شده مقاله: رفتار استاتیکی و دینامیکی بتن پر شده با لاستیک چرخ بازیافت شده

نتایج مطالعه میکروسکوپی (SEM) فصل مشترک فیبر لاستیک – سیمان، به منظور تحلیل سازگاری آن، ارائه می شود
 Abstract

The paper summarises the experimental results of mechanical behaviour under static and dynamic loads of specimens made of concrete filled with small volumetric fractions of crushed tyre rubber and polypropylene short fibres, at 7 and 28 days. The experimental results are compared with results of concrete specimens of similar features without fibres or tyre. The results of a microscopic study (SEM) of the interface cement–rubber fiber are included in order to analyze their compatibility. Compression, indirect tension and bending static tests and compression dynamic tests have been performed. The results of the dynamic tests have been used to calculate the complex modulus and the capacity of this material to dissipate elastic energy due to low-frequency dynamic actions.

چکیده

این مقاله، نتایج تجربی رفتار مکانیکی نمونه های ساخته شده از سیمان را که با بخش های حجمی کوچک از فیبرهای کوتاه پلی پروپیلن و لاستیک چرخ خرد شده پر شده اند، تحت بارهای استاتیکی و دینامیکی به مدت 7 و 28 روز، جمع بندی می کند. نتایج تجربی با نتایج نمونه های بتنی با شکل های مشابه بدون فیبر و تایر مقایسه می شوند. نتایج مطالعه میکروسکوپی (SEM) فصل مشترک فیبر لاستیک–سیمان، به منظور تحلیل سازگاری آن، ارائه می شود. آزمون های استاتیکی تراکم، تنش غیر مستقیم و خمش و آزمون دینامیکی تراکم انجام شده است. نتایج آزمون های دینامیکی برای محاسبه مدول مختلط و ظرفیت این ماده برای اتلاف انرژی کشسانی به سبب رفتار دینامیکی فرکانس پایین، مورد استفاده قرار گرفته است.

1-مقدمه

جاده های بتنی ، به طور کلی در اسپانیا و اروپا کمیاب هستند. با این حال، علاقه فزاینده ای به استفاده از آن در جاده های پر رفت و آمد وجود دارد، بویژه آنهایی که توسط صنایع سیمانی ارتقا داده شده اند. مهم ترین مشکلات این کاربرد، رفتار انعطاف ناپذیر قالب های بتنی و ویژگی ترک خوردگی آسان در اوایل استفاده به سبب انقباض پلاستیکی اش است. جاده های بتنی، اساساً به دلیل مدول یانگ بالا و میرایی ویسکوزپایین، در جاده های اصلی پر دردسر هستند. ترک خوردگی پلاستیکی می تواند با افزودن یک بخش حجمی بسیار کوچک از فیبرهای کوتاه پلی پیرولن (% (PP) (0.1 برطرف شود، اما رفتار انعطاف ناپذیر بتن نورد شده فشرده ، به عنوان یک مشکل مهم، باقی می ماند...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پليمر " با موضوع " رفتار استاتیکی و دینامیکی بتن پر شده با لاستیک چرخ بازیافت شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار استاتیکی و دینامیکی بتن پر شده با لاستیک چرخ بازیافت شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cement and Concrete Research
سال انتشار
2002
کد محصول
1003545
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی پليمر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی پليمر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






SEM
Mechanical properties
Waste management
Rubber-filled concrete

تاریخ انتشار در سایت: 2015-02-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پليمر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید