Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست منطقه 14

گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست

دانلود "گزارش کارآموزی رشته حسابداری در اداره پست منطقه 14" در این صفحه میسر است و می توانید پس از پرداخت هزینه، "گزارش کارآموزی رشته حسابداری در اداره پست منطقه 14" را دانلود کنید. این گزارش کارآموزی به فرمت word‌ بوده و در ادامه می توانید بخشی از این  گزارش کارآموزی رشته حسابداری را ملاحظه کنید.

مقدمه

حسابداري يكي از علومي است كه همه روزه اكثر افراد با آن سرو كار دارند و برخي به صورت تخصصي و برخي به صورت تجربي از آن استفاده مي كنند. حسابداري اين امكان را به ما مي دهد كه ميزان سوددهي وهزينهها را به صورت علمي و دلخواه تغيير دهيم. اطلاعات مربوط به اين رشته مورد استفاده عموم مردم از مديران صنايع ، سرمايه گذاران ،‌ تجار و اصناف تا استفاده كنندگان محصولات و خدمات مي باشد و باعث مي شود تا اعداد و ارقام نامفهوم و گيج كننده به صورت اطلاعات جالب توجه و قابل نتيجه گيري در دسترس قرار گيرد.

فراگيري اين فن به صورت تخصصي، نه تنها به صورت يك حرفه مطرح مي‌شود بلكه در زندگي خصوصي و شخصي نيز كارساز مي باشد. به طور مثال نحوه صحيح بودجه بندي، تقسيم هزينه، تعيين قيمت تمام شده، روش هاي پيمانكاري، معاملات  اوراق بهادار، تعيين استهلاك دارايي ها، انواع سرمايه گذاري ، حسابداري با توجه به تورم و... از بحث هاي ارائه شده در اين گروه مي‌باشد. حسابداري جديد در اميران قدمتي پنجاه ساله دارد. ابتدا حسابداري در موسسات خارجي كه در ايران كار مي گردند از قبيل شركت نفت و پس در بانكها و ساير شركتها و موسسات گسترش يافت. بعد از جنگ جاني دوم بدليل تماس بيشتر ايران با كشورهاي توسعه يافته اهميت حسابداري به عنوان يك حرفه ضروري در جامعه احساس شر و امروزه با پيشرفت روزافزون صنعت و تجارت و بدليل تنوع و پيچيدگي حسابهاي سازمانهاي مختلف اقتصادي و همچنين لزوم اعمال مديريت برتر و نياز مديران به استفاده از اطلاعات مالي مفيد سازمان خود موجب گرديده كه حسابداري به صورت يك فن نوين به عنوان ابزاري قدرتمند در سيستم اقتصادي بكار گرفته شود. در پايان شايد بتوان حسابداري را به عنوان پايه اصلي صنعت ، توليد و ادامة‌خدمات معرفي كرد . چرا كه بدون وجود حسابداري و ثبت دقيق و نتيجه گيري صحيح از اطلاعات ، پايه اصلي شركت كه همان سرمايه و نقدينگي است به لرزه درآمده و چه بسا كه شركت را به انحلال بكشاند.

تاريخچة پست

ريشه ها و منابع پست در اعمال قرون و اعصار گذشته نهفته است. در كشورهاي باستاني مانند چين، ايران، مصر، يونان، امپراطوري روم اثري از پست را مي بينيم كه از يك نوع سيستم ارتباط افكار يا پيغام آوريهاي كتبي و شفاهي است كه اساس و سازمان آن را مرداني تشكيل مي‌داده اند كه با استفاده از چاپارخانه هاو اسب هايي كه در مسير راه قرار مي گرفته اند وظايف خود را انجام مي داده اند....


عنوان مقاله فارسی

گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست منطقه 14

تعداد صفحات فارسی
48
کد محصول
1004526
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 572000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-06-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید