Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

مقاله با عنوان : ﺑﺮرﺳﻲ رضایت ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن پور سینا ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ

میزان رضایت، ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ، بیمارستان، خدمات


توضیح
: مقاله "ﺑﺮرﺳﻲ رضایت ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن پور سینا ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ" یک مقاله کلاسی است و در مجله ای چاپ نشده است. در ادامه می توانید بحش چکیده و بخشی از مقدمه مقاله" ﺑﺮرﺳﻲ رضایت ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن پور سینا ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ" را ملاحظه کنید.

ﭼﻜﻴﺪه

متدوﻟﻮژي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ يك فرايند نظم دهي است كه ما را در تمركز بر روي توسعه، تحويل و ارائه‌ی موثر محصولات و خدمات كمك مي‌كند. در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻌﻲ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺘﺪوﻟﻮژي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ و ﭘﻴﺎدهﺳﺎزي ﭼﺮﺧﻪ DMAIC در بیمارستان پور سینا، ﺑﻬﺒﻮدﻫﺎي ﻛﻤﻲ و ﻛﻴﻔﻲ ﺣﺎﺻﻞ ﺷﻮد. از این رو در اﺑﺘﺪا ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ مفاهیم ﻣﺘﺪوﻟﻮژي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ و ﻧﺤﻮه ﭘﻴﺎدهﺳﺎزي ﭼﺮﺧﻪ DMAIC ﻣﻲﭘﺮدازﻳﻢ، ﺳﭙﺲ ﺑﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻣﺸﻜﻼت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻛﺎﻫﺶ سطح رضایت و ﻋﻠﻞ نارضایتی مراجعان بیمارستان پرداخته می‌شود و در نهایت سرفصل‌های پیشنهادی کاهش و رفع این مشکلات که ﺑﺎ ﺗﺸﻜﻴﻞ جلسات ﻃﻮﻓﺎن ذﻫﻨﻲ تدوین شده است ارائه می‌گردد. به منظور شناسایی عوامل از توزیع 50 پرسشنامه بین مراجعان و مسئولان بیمارستان بهره گرفته شده و در نهایت نیز ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ عوامل اثرگذار بر کاهش رضایت‌مندی مراجعان به ترتیب عدم حضور پزشکان، تاخیر پرسنل و عدم وجود نظارت کافی گزارش شده است.

1-ﻣﻘﺪﻣﻪ

روند سریع تحولات در کسب و کارهای تولیدی و خدماتی در کنار افزایش حساسیت مشتریان نسبت به کیفیت محصولات و خدمات، صاحبان کسب و کارها را بیش از پیش به فکر افزایش کیفیت ارائه‌ی خدمات و محصولات خود انداخته است. در این میان، مراکز اراﺋﻪ ﻛﻨﻨﺪه‌ی ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ و درمانی نیز به دلیل حساسیت خدمات مورد ارائه، پرداختن به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند. از ﻳﻚ ﺳﻮ ﻣﺎﻫﻴﺖ وﻳﮋه ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ و ﻋﺪم ﺗﺨﺼﺺ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ارزﻳﺎﺑﻲ اﻳﻦ ﺧﺪﻣﺎت اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻲ ﺷﻮد ﺣﺘﻲ ﻳﻚ اﺷﺘﺒﺎه در درﻣﺎن ﺑﻴﻤﺎران، ﭘﻴﺎﻣﺪﻫﺎي ﺑﺴﻴﺎر ﺟﺪي و ﻫﺰﻳﻨﻪ ﮔﺰاﻓﻲ را ﺑﻪ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺗﺤﻤﻴﻞ ﺳﺎزد(2).

از ﺳﻮي دﻳﮕﺮ ﻇﻬﻮر ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﻛﻴﻔﻴﺖ و اﻓﺰاﻳﺶ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﻴﻤﺎران و ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي اراﺋﻪ ﻛﻨﻨﺪه ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻼﻣﺖ را ﺑﺎ ﭼﺎﻟﺸﻬﺎﻳﻲ از ﻗﺒﻴﻞ ﻛﺎﻫﺶ ﭘﻴﺎﻣﺪﻫﺎي ﻧﺎﮔﻮار ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت و ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎي ﻣﺮاﻗﺒﺘﻲ در ﻛﺎﻫﺶ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎ ﻣﻮاﺟﻪ ﺳﺎﺧﺘﻪ اﺳﺖ...


عنوان مقاله فارسی

مقاله با عنوان : ﺑﺮرﺳﻲ رضایت ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن پور سینا ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮي ﺷﺶ ﺳﻴﮕﻤﺎ

تعداد صفحات فارسی
11
کد محصول
1005375
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
word
حجم فایل
241 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 572000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-08-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید