Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

نسل پنجم تلفن همراه

نسل پنجم تلفن همراه، معماری شبکه، فناوری نانو، محاسبات ابر

   چکيده

در این مرور سیستم های آینده سیار را با تاکید بر قابلیت شکل یابی (re -configurability) مبتنی بر رادیوهای معین شناساگر و نرم افزاری، یعنی معماری شبکه 5G نسل پنجم توضیح داده میشود. این نسل شامل پایانه های قابل شکل گیری است که قادرند به طور خودکار در شبکه های دسترسی ناهمگون ارائه شده فعالیت کنند. این شبکه ارائه شده با فناوری نانو، و محاسبات ابر تقویت شده و مبتنی بر پلت فورم تمام IP است. این قسمت چالشهای اصلی توسعه ای 5G را مورد تاکید قرار میدهد و علت نیاز به 5G را روشن میکند. استانداردهای جدیدی توسط بدنه های استاندارد سازی بعد از 4G در راه هستند، اما در این زمان نسلهای جدید سیار لحاظ نمیشوند چون به کاربری و ارائه سیستمهایی که با 4G سازگارند هنوز در راه هستند. هدف یک شبکه ارتباطات از راه دور بر پایه 5G میتواند پاسخ به چالش هایی باشد که مدلهای 4G زمانی که به کاربری انبوه برسند با آنها مواجه خواهند شد. شبکه گسترده نسل پنجم، ارتباطات بی سیم affordable (با سرعت خیلی بالا) را فراهم می­کند. در اینجا معماری ارتباطات فناوری نسل پنجم را بیان میکنیم. اخیراً 5G به طور رسمی استفاده  نمی­شود. در تحقیقات نسل پنجم، توسعه روی شبکه جهانی اینترنت بی سیم (WWWW)، شبکه­های بی سیم فعال ویژه (DAWN) و دنیای بی سیم واقعی، صورت گرفته است. نسل پنجم روی (صدا بر IP) یا ابزارهایی با قابلیت VOIP هستند که کاربر می­تواند سطح بالایی از حجم تماس و انتقال داده را انجام دهند. فناوری نسل پنجم همه نیازهای سلولارتریانی را که طالب ویژگیهای پیشرفته روی تلفنهای همراه هستند پوشش داده است. ویژگیهای اصلی در شبکه همراه نسل پنجم این است که کاربر میتواند همزمان به چند فناوری بی سیم وصل شود و بین آنها سوییچ داشته باشد. این فناوری سیار forthcoming، IPv6 و IP مسطح را حمایت میکند. فناوری نسل پنجم سرویس­هایی مانند مستندسازی، پوشش داد و ستدهای الکترونیکی، قرارداد­های الکترونیکی e-Payments و داد و ستد­های الکترونیکی e-transactions   و ... را پیشنهاد می­کند.

در این مقاله به بررسی نسلهای گذشته سلولار و نحوه ارتباطات بی سیم نیز اشاره داریم.لازم به ذکر است توجه به معماری بی سیم جز لاینفک نسل های مورد بررسی می باشد.

فهرست مطالب

فصل 1: مقدمه   6

1-1- مقدمه   7

فصل 2: مروري بر منابع   9

2-1 مقدمه   10

فصل 3: روش تحقیق

3-1- مقدمه   12

3-1-1- علت انتخاب روش     12

3-1-2- روش تحقيق    12

3-2- انواع شبکه های بی سیم   13

3-3- معماری سلولار  16

3-4- تحول   20

3-5- نیاز به 5G   22

3-6- كنترل توپولوژي شبكه های سلولار با الویت نسل پنجم   22

3-7- چالشهای اصلی توسعه 5G   26

3-8- یک معماری شبکه 5G ارائه شده  29

3-9- سطح بالای هسته چند فناوری قابل بازشکلگیری    31

فصل 4: نتايج و تفسير  3

4-1- مقدمه   33

4-2- نتیجه گیری    33

فصل 5: جمع‌بندي و پيشنهادها 34

5-1- مقدمه   3

5-1-1- پيشنهادها 35   

مراجع

عنوان مقاله فارسی

نسل پنجم تلفن همراه

تعداد صفحات فارسی
37
کد محصول
1006348
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 764500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-11-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید