Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده تاريخ /

عنوان ترجمه شده مقاله: شعر و موسیقی در ایران باستان

این مقاله در ارتباط با مسئله وابستگی میان شعر و موسیقی در دوره پیش از اسلام است.
 

Abstract

This article is dealing with the question of the relation between poem & music Pre_Islamic Time. No doubt Iran is famous for its poetry in the whole word, and a great number of 2500 poets are already known to have a book. Not withstanding we have not very many written heritage from those glorious period. The main cause of cause is frequent assault by the foreigners since Islamic Era which have normally ended in ruin & disruptions of almost every ancient Remainees. But, despite all sad events, we could find out many eternal Remembrances from Zoroastrian Avesta (mostly its Gatha: Gahan) and flourishing extravagant court of Khosrow Parviz. Right at the end of Sassanid Dynasty

چکیده

این مقاله در ارتباط با مسئله وابستگی میان شعر و موسیقی در دوره پیش از اسلام است. بدون شک ایران  در زمینه شعر به معنای واقعی کلمه معروف است، و پیش از این تعدادی بیش از  2500 شاعر با کتاب هایشان در این کشور شناخته شده بودند.

با وجوداین تعداد زیادی از میراث نوشته شده از آن دوره با شکوه در اختیار ما نیست. علت اصلی این امر تهاجمات مکرر توسط خارجی­هااز دوره اسلامی است که به طور معمول  با خرابی و ویرانی تقریبی در همه بقایای باستانی به پایان رسید.اما، با وجود تمام این حوادث غم انگیز، ما می توانیم  بسیاری از یادگارهای جاودان و شکوه عجیب دربار خسرو پرویز  را دراوستای زرتشتیان پیدا کنیم (بیش  از همه در گات ها: گاهان). درست در پایان سلسله ساسانی.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تاريخ " با موضوع " شعر و موسیقی در ایران باستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شعر و موسیقی در ایران باستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Asian Social Science
سال انتشار
2011
کد محصول
1006488
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
175 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده تاريخ را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 676500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله تاريخ در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید