Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده محيط زيست /

ترجمه رایگان مقاله درباره تولید انرژی از زیست‌توده‌ها (بخش2): فناوری‌های تبدیل

استفاده از گازهای زباله‌دان برای تولید برق فرصت استفاده از سطح زباله‌دان‌های ذخیره شده جهت تولید زیست‌توده برای پردازش در یک سوخت s.i.g.es را می‌دهد و بدین وسیله به ترویج دفع زباله در زباله‌دان‌ها را به عنوان یک شکل پایدار از مدیریت پسماند کمک می‌کند.

Abstract

The use of biomass to provide energy has been fundamental to the development of civilisation. In recent times pressures on the global environment have led to calls for an increased use of renewable energy sources, in lieu of fossil fuels. Biomass is one potential source of renewable energy and the conversion of plant material into a suitable form of energy, usually electricity or as a fuel for an internal combustion engine, can be achieved using a number of different routes, each with specific pros and cons. A brief review of the main conversion processes is presented, with specific regard to the production of a fuel suitable for spark ignition gas engines

چکیده

استفاده از زیست‌توده‌ برای تولید انرژی، اساس توسعه‌ی تمدن بوده است. اخیرا فشارها بر روی محیط زیست جهانی منجر به افزایش درخواست برای استفاده از منابع انرژی تجدید‌پذیر به جای سوخت‌های فسیلی شده است. زیست‌توده منبع بالقوه‌ای از انرژی‌های تجدید‌پذیر است و می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد، مواد گیاهی را، به یک شکل پایدار از انرژی (معمولا الکتریسیته یا به عنوان سوخت برای یک موتور احتراق داخلی) تبدیل کرد. در این مقاله بررسی اجمالی از مهم‌ترین فرآیند‌های تبدیل با توجه ویژه‌ای به تولید یک سوخت مناسب برای موتورهای شمع‌دار ارائه می‌شود.

1- مقدمه

تبدیل زیست‌توده به انرژی (انرژی زیستی) شامل طیف‌گسترده‌ای از منابع و گونه‌های مختلف زیست‌توده، گزینه‌های تبدیل، کاربردها و الزامات زیرساخت می‌باشد. زیست‌توده را می‌توان از کشت محصولات با انرژی اختصاصی همچون بیشه‌های کوتاه (SRC)، علف‌های دائمی، برداشت باقی‌مانده‌های درختان و گیاهان جنگل (تنک‌کردن جنگل و بسته‌بندی پوشال)، و از زباله‌های زیست توده مانند لجن پساب‌های صنعتی آلی و زباله‌های آلی خانگی استخراج کرد. در هر مورد خوراک زیست‌توده باید قبل از پردازش برای یک فرم مناسب جهت انتخاب فناوری تبدیل انرژی، جمع‌آوری شده، انتقال داده شده و در صورت امکان ذخیره شوند....

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " تولید انرژی از زیست‌توده‌ها (بخش2): فناوری‌های تبدیل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید اصل مقاله و ترجمه فارسی آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تولید انرژی از زیست‌توده‌ها (بخش2): فناوری‌های تبدیل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Bioresource Technology
سال انتشار
2002
کد محصول
1011897
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
481 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقالات ترجمه شده رایگان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده رایگان شيمی , محيط زيست را مشاهده کنید.
برای اطلاع از مقالات ترجمه شده رایگان جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید

این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Biomass
Energy conversion
Renewables
Gasification
Pyrolysis

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقالات ترجمه شده رایگان چیست؟

ثبت سفارش جدید