Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیل بیوشیمیایی عملکردهای ژنوم با استفاده از فناوری رسوب‌گذاری ایمنی کروماتین اختصاصی لوکوس

در این مقاله، ما درمورد دو فناوری رسوب‌گذری ایمنی کروماتینی مختص لوکوس، ChIP الحاقی و ChIP مهندسی شده با واسطه‌ی مولکول متصل‌شونده به DNA، که آنها را به منظور تحلیل بیوشیمیایی عملکردهای ژنومی مختص لوکوس، مانند رونویسی و تنظیمات اپی‌ژنتیک توسعه دادیم، صحبت می‌کنیم.

چکیده

 برای ایزوله کردن نواحی ژنومی به خصوصی که تعاملات مولکولی خود را حفظ کرده‌اند و امکان شناسایی مستقیم مولکول های متصل‌شونده به کروماتین را ایجاد می‌کنند، ما دو تکنولوژی رسوب‌گذاری ایمنی مختص جایگاه(لوکوس) کروماتین (locus-specific ChIP) ، ChIP الحاقی (iChIP) و ChIP میانجی شده با مولکول متصل‌شونده به DNAی مهندسی شده (enChIP)، با استفاده از سیستم خوشه‌های تکرارهای پالیندرومی کوتاه با فاصله‌ی منظم (CRISPR) یا پروتئین‌های شبه فعال‌کننده‌ی ترجمه (TAL) را، توسعه داده‌ایم. اساساً، ChIP اختصاصی لوکوس(جایگاه ژنی) شامل نواحی اتصال به لوکوس و خالص‌سازی براساس تمایل است و می‌تواند با تحلیل پایین‌دست برای شناسایی مولکول‌های مرتبط با نواحی ژنومی هدف ترکیب شود. در این مرور، ما درمورد کاربردهای ChIP مختص لوکوس برای تحلیل عملکردهای ژنوم، شامل رونویسی و تنظیم اپی‌ژنتیک بحث می‌کنیم.

-1مقدمه

فعالیت‌های زیستی دربرگیرنده‌ی عملکردهای ژنومی DNA نقشی حیاتی در تمام جنبه‌های ارگانیسم‌های زنده دارند. این عملکردها شامل رونویسی، تنظیم اپی‌ژنتیک، نقش‌پذیری ژنومی، دوز جبرانی مانند غیرفعال‌کردن کروموزوم X، و غیره است. برای فهم مکانیسم‌های مولکولی زمینه‌ای عملکردهای ژنومی، شناسایی مولکول‌های مرتبط با نواحی مورد نظر روی ژنوم لازم است. اخیراً تکنیک‌هایی توسعه یافته که ما را  به ردیابی تعاملات مولکولی در نواحی ژنومی قادر می‌کند. برای مثال، ثبت پیکربندی کروموزوم (3C)و مشتقات آن برای ردیابی تعاملات میان نواحی ژنومی مورد استفاده قرارگرفته است. به‌علاوه، پروتئومیک‌های کروماتین‌ ایزوله (PICh) برای شناسایی پروتئین‌های مرتبط با لوکوس‌های دارای چند تکرار مانند تلومرازها و سانترومرها به کاررفته است. در این مقاله، ما درمورد دو فناوری رسوب‌گذری ایمنی کروماتینی مختص لوکوس، ChIP الحاقی و ChIP مهندسی شده با واسطه‌ی مولکول متصل‌شونده به DNA، که آنها را به منظور تحلیل بیوشیمیایی عملکردهای ژنومی مختص لوکوس، مانند رونویسی و تنظیمات اپی‌ژنتیک توسعه دادیم، صحبت می‌کنیم... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " تحلیل بیوشیمیایی عملکردهای ژنوم با استفاده از فناوری رسوب‌گذاری ایمنی کروماتین اختصاصی لوکوس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل بیوشیمیایی عملکردهای ژنوم با استفاده از فناوری رسوب‌گذاری ایمنی کروماتین اختصاصی لوکوس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Gene regulation and systems biology
سال انتشار
2016
کد محصول
1011971
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
827 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





ChIP
chromatin immunoprecipitation
locus-specific ChIP
iChIP

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-28
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید