Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارزیابی تجربی گسیختگی پیش رونده ی اسکلت‌های فولادی

این مقاله دو آزمایش صورت گرفته بر روی اسکلت های فولادی تحت گسیختگی پیش رونده را گزارش کرده است. این آزمایش ها، ارزیابی های قبلی در این زمینه را تکمیل کرده و اطلاعات مفصلی را راجع به رفتار اسکلت ها وقتی در معرض یک زیان اسکلتل توجهِ اجزای سازه مثل ستون قرار دارند ارائه می دهد. نتایج آزمایش شامل مدهای خرابی، رابطه¬ی جابجایی- زمان و تنش ها در اجزای مجاور بود.
 چکیده

در این مقاله دو آزمایش جدید، برای تکمیل داده ­های در دسترس مربوط به عملکرد سازه­ای اسکلت‌های فولادی چند طبقه گزارش می­ شود. اسکلت‌های فولادی بررسی‌شده هندسه­، شرایط مرزی، مکانیسم ­های گسیختگی، نسبت­ های میرایی و اتصالات متفاوتی داشتند. به­ طور کلی، این مقاله بر چگونگی رفتار اسکلت­ های چند طبقه وقتی که در معرض آسیب موضعی یا تلفات یک جزء حامل سازه­ ای اصلی قرار می­ گیرند، تمرکز می‌نماید. نتایج به دست آمده می ­توانند یک پایگاه داده برای مدل­ های اجرای محدود غیرخطی را شکل دهند. تغییر شکل­های اسکلت ­های فولادی ارزیابی شده و مدهای خرابی تحت گسیختگی پیش رونده با استفاده از تحلیل اجزای محدود، پیش­بینی و بحث­های مفصل ارائه شدند.

1- مقدمه

اسکلت­ های فولادی چند طبقه­ ی موجود ممکن است به دلیل گسیختگی جزءهای سازه­ای اصلی خود از قبیل ستون­ ها، تیرها، دیوارهای سازه­ ای یا بخش ­های (عضوهای) مهاربندی به شدت آسیب ببینند. گسیختگی ممکن است به دلیل انفجارها، موج انفجاری یا حملات تروریستی رخ دهد. آسیب یا زیان یک جزء حامل سازه ­ی اصلی به خرابی بخش قابل توجه ی از ساختمان یا تمام ساختمان منجر می­ شود. در نتیجه­ ی آسیب یا زیان یک جزء حامل سازه ­ی اصلی، سیستم مقاومت بار، توزیع مجدد نیروها به عضوهای مجاور را انجام می­ دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ارزیابی تجربی گسیختگی پیش رونده ی اسکلت‌های فولادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی تجربی گسیختگی پیش رونده ی اسکلت‌های فولادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
World Journal of Engineering and Technolog
سال انتشار
2013
کد محصول
1012144
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 913000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Experimental Investigations
Finite Element Model
Progressive Collapse

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید