Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: پژوهش حسابداری مالی، عمل و پاسخگویی مالی

هدف این مقاله، بررسی نقش تحقیق حسابداری مالی در حمایت از پاسخگویی مالی - به معنای وسیع آن – و همچنین ارائه ایده هایی برای تحقیقات آینده است که می تواند باعث تداوم این نقش شود.

چکیده

حسابداری مالی برای پاسخگویی مالی ضروری است، و همچنین برای داشتن یک جامعه موفق ضروری است.  نمونه های بسیاری وجود دارد که مشخص می کندچگونه بهبود حسابداری مالی، توسط تحقیقات حمایت شده، پاسخگوی مالی را افزایش داده است. چنین تحقیقاتی نیازمند وجود یک رابطه قوی بین دانشگاهیان رشته حسابداری و عمل است؛ این ارتباط در طول زندگی آباکوس افت کرده است. به نظر میرسد که این رابطه زمانی افت کرد که دانش آموختگاهی دانشگاهی در رشته حسابداری رشته ها و جریانات مرتبط را پذیرفتند و هنگامیکه شیوه های حسابداری ظهور کرد. اقتصاد ها و بخش مالی دیدگاه های جدید و بینش های معنی داری را در مورد نیاز اطلاعاتی سرمایه گذاران به اتخاذ تصمیمات آگاهانه بدست آوردند. صرف نظر از این موضوع، سوالات جالب و جذابی در عرصه تحقیقات حسابداری مطرح است که می تواند بینش جدیدی را در زمینه تحقیقات حسابداری فراهم کند و باعث بود فرآیند پاسخگوی مالی شود. بنابراین، آینده برای پژوهشگران حسابداری مالی روشن است که تحقیقات مربوط به عملیات حسابداری را انجام می دهند و می خواهند به یک جامعه موفق تبدیل شوند.
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " پژوهش حسابداری مالی، عمل و پاسخگویی مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهش حسابداری مالی، عمل و پاسخگویی مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Abacus
سال انتشار
2015
کد محصول
1012237
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
140 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Financial Accountability

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید