Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: رفتار مخلوط آسفالت گرم اصلاح شده با گیلسونیت به واسطه فرآیندهای مرطوب و خشک

ترجمه مقاله درباره مخلوط آسفالت اصلاح شده آماده دانلود است. هدف تحقیق در این مقاله ارائه مقایسه‌ای از رفتار مخلوط آسفالت گرم اصلاح شده با گیلسونیت که با روش‌های مرطوب و خشک اصلاح شده است، می‌باشد.

چکیده

در کشورهای گرمسیر، جاده‌های ساخته شده با لایه‌های آسفالتی باید با مخلوط‌های قیری ساخته شوند که آسفالت درون آن برای افزایش مقاومت در برابر تغییرشکل های دائمی یا شیاردارشدگی تا حد قابل قبولی سفت باشد. زمانی که آسفالت موجود سفتی کافی را نداشته باشد، راه حل آن اصلاح آسفالت با گیلسونیت است. این مقاله نتایج آزمایشگاهی آزمایشاتی را ارائه می‌دهد که روی نمونه مخلوط‌های آسفالت گرم اصلاح شده با گیلسونیت به وسیله فرآیندهای مرطوب و خشک انجام شده‌اند. گیلسونیت سبب افزایش سفتی و بهبود عملکرد قیر استفاده نشده در دماهای بالا می‌شود. افزون براین، مخلوط‌های آسفالت گرم اصلاح شده با گیلسونیت مقاومت و سفتی بالاتری تحت بارهای یکنواخت و دینامیکی ایجاد می‌کنند.

1-مقدمه

براساس مقاله ساگانوم (1999)، آسفالت‌های طبیعی مصالح قیری با حالت جامد هستند که از هیدروکربن‌های دارای وزن مولکولی زیاد لایه‌ای تشکیل شده‌اند که از چند سانتیمتر تا دهها متر ضخامت دارند. این مصالح مشخصات سفتی مختلف بسیار خوبی را از خود بروز می‌دهند طوری که نقطه ذوبشان ممکن است از 100 تا بیش از 300 درجه سلسیوس برسد. آسفالت‌های طبیعی نقاط نرمی بالایی (بیش از 90 درجه سلسیوس) نشان داده و در سراسر دنیا با نام مصالح سخت کننده آسفالت مشهور هستند زیرا محتوی مقدار زیادی آسفالتین (مایه قیری) هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " رفتار مخلوط آسفالت گرم اصلاح شده با گیلسونیت به واسطه فرآیندهای مرطوب و خشک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار مخلوط آسفالت گرم اصلاح شده با گیلسونیت به واسطه فرآیندهای مرطوب و خشک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Materials in Civil Engineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1012415
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Modified asphalt mixture
Gilsonite
Modified asphalt
Rutting

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید