Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی شهرسازی /

عنوان ترجمه شده مقاله: بوم شهرهای حرارتی : ساخت و ساز سبز و متابولیزم گرمایی شهری

این مقاله بر نقش ساختمان های ویژه در پروژه های بوم شهر و ارتباط آنها با مفاهیم سوخت و ساز شهری تمرکز می کند.

چکیده

پروژه های بوم شهر به طور فزاینده ای در حال فراگیر شدن در سراسر جهان هستند و اغلب به عنوان محیط های شهری "جدید" با تمرکز بر دستیابی به زندگی پایدار در کنار ترویج گذارهای زیست محیطی- اقتصادی به سوی یک بنیان اکولوژیکی و صنعتی با میزان کربن پایین عرضه می گردند. مقاله نیاز برای بررسی جنبه های حرارتی متابولیزم شهری را حین تمرکز بر ارتباط بین ساختمان های فردی و طرح های کلی بوم شهر و استراتژی های گسترده تر توسعه اقتصادی در سطح یک ایالت مطرح می کند. به همین منظور، مقاله تجزیه و تحلیل انتقادی از طراحی و برنامه ریزی بوم شهر را با تمرکز بر نقش ساختارهای خاص ساخت در بوم شهرها بر می انگیزد، مانند نمونه هایی از آنچه می توانند به عنوان یک مقیاس سیاسی بوم شناسی دانسته شوند که از ویژگی های اقلیمی ساختمان های خاص تا طرح جامع متابولیزم برای بوم شهرها، طرح هایی در سطح استانی، منطقه ای و ایالتی جهت ادغام بوم شهرها در روندهای توسعه اقتصادی و سیاسی گسترده تر را دربرمی گیرد. این پژوهش، مصدر در ابوظبی را که در زمان نگارش، بوم شهری در حال ساخت بوده مورد توجه قرار می دهد.

-1مقدمه

پروژه های بوم شهر در حال گسترش در سطح جهانی هستند: آنها غالبا به عنوان محیط های شهری نوینی عرضه می شوند که به تحقق زندگی پایدار شهری با گسترش یک بنیان تکنولوژیکی و صنعتی با میزان کربن پایین توجه دارند. بسیاری از این پروژه ها در جاهای گوناگون، از خلیج گرفته تا آسیای شرقی، از صفر در حال ساخت هستند. این بوم شهرها پیامد سنت های طراحی، استراتژی های توسعه اقتصادی و بافت های سیاسی و آرمانی مختلفی هستند. با این وجود، آنچه که میان چند تا از این پروژه ها مشترک است، هدف از ساخت بوم شهرها به عنوان جوامع مستقل از انرزی است که همزمان با پایداری از لحاظ اقتصادی، پسماند صفر یا ناچیزی تولید می کنند: می توان آنها را به عنوان آزمایش هایی در اقتصادهای کارآفرین شهری با میزان کربن صفر یا اندک درک کرد (Jonas و همکاران، a2011؛ b2011؛ Bulkeley & Castan Broto، 2012). به راستی پروژه های بوم شهر غالبا به نظر می رسند که در نگرش خاصی از متابولیزم مدنی شهر به عنوان سیستم بسته ای از جریان ها، ورودی ها و خروجی ها ریشه دارند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " بوم شهرهای حرارتی : ساخت و ساز سبز و متابولیزم گرمایی شهری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بوم شهرهای حرارتی : ساخت و ساز سبز و متابولیزم گرمایی شهری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Urban and Regional Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1012524
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده معماری , مهندسی شهرسازی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده معماری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Eco‐cities
Green Building

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید