Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی پزشکی /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی و مشخص سازی یک سیستم الکتریکی پوست آندوزوماتیک پوشیدنی بلادرنگ

در این مقاله، یک سیستم پوشیدنی کم هزینه برای کسب داده طولانی مدت SPR ارائه شد. تازگی این سیستم در دردسترس بودن سیستم اندازه گیری آندوزوماتیک می باشد که در مقایسه با سیستم های اگزوزوماتیک فیزیولوژیک تر می باشد و فرصت هایی برای بررسی In Situ پاسخ پتانسیل پوست بوجود می آورد.
 چکیده

در این مقاله طراحی و مشخص سازی یک سیستم پوشیدنی فشرده برای ارزیابی طولانی مدت پاسخ پتانسیلی پوست با هدف کنترل استرس روانی در کاربردهای گوناگون ارائه می شود. گزارشات موجود در متون نشان می دهند که پتانسیل پوست دامنه قله به قله ای در حدود چند میلی ولت در باند فرکانسی [0.1 10] هرتز دارد. سیستم طراحی شده با پهنای باند کمی پهن تر [0.08 40] هرتز مشخص می شود و بر مبنای ADC 12 بیتی که با نرخ نمونه برداری 200 نمونه/ثانیه کار می کند، و می توان آن را تا 3.5 کیلو نمونه/ثانیه افزایش داد، می باشد. داده ها را می توان بصورت پیوسته برای مدت 40 ساعت و با یک باتری 3.7 ولت/ 1800 میلی آمپرساعت به دست آورد. همچنین یک واسط گرافیکی کاربر هم برای کامپیوتر میزبان در قالب .NET ایجاد شد. بر اساس دانش ما، این سیستم اولین نمونه حسگر فعالیت الکتریکی پوست آندوزوماتیک پوشیدنی می باشد که به چندین سیستم اندازه گیری هدایت پوست قابل پوشیدن که اخیرا در متون ارائه شده اند ملحق می شود و فرصت هایی برای مقایسه پاسخ های آندوزوماتیک و اگزوزوماتیک در دنیای واقعی ایجاد می کند.

این دیوایس کاملا با پیشرفته ترین تحقیقات مترولوژیکال مشخص می شود.

1-مقدمه

   اندازه گیری پاسخ احساسی از طریق فعالیت الکتریکی پوست (EDA) از قرن 19 مورد بررسی بوده است [1و2] تا بتوان توجه و استرس بیماران در معرض یک محرک خاص را سنجید، یا حیله های مربوط به پزشکی قانونی را کشف کرد. در دهه گذشته از تکنیک های مبتنی بر EDA برای تحقیقات پسیکوفیزیولوژی جهت بهبود  عملکرد ورزشکاران [3]، جلوگیری از خطر ابتلا به اعتیاد [4-6]، کنترل بیماران مبتلا به اختلال کم توجهی- بیش فعالی، اوتیسم و افسردگی [7-9]، یا کشف استرس روانی در مبارزان [10]، تاجران [11]، رانندگان وسایل نقلیه، خلبانان و تعاملات انسان و روبات [12-14] استفاده شده است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " طراحی و مشخص سازی یک سیستم الکتریکی پوست آندوزوماتیک پوشیدنی بلادرنگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و مشخص سازی یک سیستم الکتریکی پوست آندوزوماتیک پوشیدنی بلادرنگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Measurement
سال انتشار
2015
کد محصول
1012530
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Psychophysiology
Electrodermal activity
Skin potentials

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید