Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: بسط حسابداری هزینه جریان مواد. چهارچوب، بررسی و پتانسیل‏ ها

ترجمه مقاله درمورد حسابداری هزینه‏ جریان مواد آماده دانلود است. مقاله حاضر بحث می‏ کند که مزایای زیست محیطی و اقتصادی مؤثر می ‏تواند با حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد حاصل گردد و تاکنون این مزایا به دست آمده ‏اند.

چکیده

تحقیق حاضر بحث می‏ کند که مزایای زیست محیطی و اقتصادی مؤثر می ‏تواند با حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد حاصل گردد و تاکنون این مزایا به دست آمده ‏اند. این مقاله تمام نوشتجات مربوط به حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد را بررسی کرده و کاربرد محدود حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد را در مقایسه با پتانسیل بالقوه‏اش شناسایی می کند. بررسی حوزه ‏ی حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد نشان می ‏دهد که پیشنهادات و کاربردهای روش‏ شناختی تا حد زیادی بر تصمیمات مرتبط با تولید تمرکز دارند. تاکنون، بدنه‏ ی رو به رشد (اما هنوز محدود) تحقیق در مورد حسابداری هزینه ی جریان مواد با توسعه های مفهومی در حسابداری مدیریت زیست محیطی مرتبط نبوده است. با بررسی نوشتجات بر اساس چهارچوب حسابداری مدیریت زیست محیطی، موقعیت‏ های تصمیم و تصمیم‏ گیران بیشتری شناسایی می ‏شوند و منافع بالقوه بسط حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد مورد بحث قرار می‏ گیرند. این مقاله یک مبحث تحقیقی هم برای توسعه‏ ی ابزارهای حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد و هم متعاقباً برای گسترش آنها به زمینه‏ های جدید فراهم می‏ کند، جایی که آنها می‏ توانند به توسعه‏ ی پایدار سازمان‏ ها، اقتصاد و جامعه کمک کنند. مشارکت‏ کنندگان می‏توانند با توجه به زمینه‏ های بیشتر برنامه‏ های کاربردی برای حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد در محیط‏ های خاص شرکت شان از این مقاله بهره ببرند.

1-مقدمه

حسابداری هزینه‏ ی جریان مواد را می ‏توان به عنوان روشی دید که به طور مستقیم و غیرمستقیم از چشم ‏اندازهای مختلف تأثیر می‏ پذیرد. جریان‏ های مواد و ارتباط اکولوژیکیِ غیرمادی‏ سازی توجهِ اقتصادهای اکولوژیکی و تولید پاک‏تر همچنین حسابداری مدیریت را به خود جلب می‏ کنند.

هرمان دالی از چشم‏انداز اقتصادهای اکولوژیکی قبلاً در دهه‏ ی 1970 اشاره کرد که کاهش جریان‏ های مواد و اثرات اکولوژیکی آنها یک رویکرد کلی به یک اقتصاد مساعدتر محیطی می باشد (دالی، 1979). رویکردهای اولیه به تولید پاک‌تر (برای مثال، 1995؛ جکسون، 1994؛ میلن، 1996؛ پائولی، 1997) ارتباط سمیت مدیریتی، ثبات و اثرات اکولوژیکی جریان‏ های مواد همچنین کاهش کمیت جریان مواد (برای مثال، بایندر و همکاران، 2009) را برجسته می ‏سازند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بسط حسابداری هزینه جریان مواد. چهارچوب، بررسی و پتانسیل‏ ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بسط حسابداری هزینه جریان مواد. چهارچوب، بررسی و پتانسیل‏ ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Journal of Cleaner Production
سال انتشار
2015
کد محصول
1012857
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
484 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Material flow cost accounting
Environmental management accounting

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید