Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسي شيمی /

عنوان ترجمه شده مقاله: استخراج فاز جامد از فلاونوئیدها در نمونه عسل با استفاده از جاذب سیلیکای کاربامات تعبیه شده - اصلاح شده با تری اکونتیل

ترجمه مقاله درباره استخراج فاز جامد آماده دانلود است. هدف از این مطالعه بررسی رفتار استخراج جاذب های Sil-CBM-C30 جدید است.

چکیده

در این مطالعه، سیلیکای اصلاح شده با تری اکونتیل- کاربامات تعبیه شده (SIL-CBM-C30) با موفقیت آماده و به عنوان یک ماده جاذب کارآمد برای استخراج فاز جامد استفاده می شود. عملکرد استخراج جاذب حاصل با پنج فلاونوئید از جمله میریستین، کوئرستین، لوتئولین، کامفرول و ایزورامنتین بررسی قرار گرفت. پارامترهای اصلی، که بازده استخراج تاثیر می گذارد، به دقت بررسی و بهینه شده است. آزمایش های مقایسه ای بین جاذب های Sil-CBM-C30 و C18 تجاری نشان می دهد که بازده استخراج مورد اول از دومی پیشی می گیرد. اصلاح گروه تری اکونتیل-کاربامات تعبیه شده بر روی سطح سیلیکا باعث می شود آنالیت توسط پیوند هیدروژنی آبگریز، وتعامل  استخراج شود. در شرایط مطلوب، خطی شدن خوب وLOD و LOQهای راضی کننده به دست می آیند. روش SPE-HPLC-DAD با موفقیت توسعه داده شد و برای آنالیز نمونه عسل استفاده می شود.

1-مقدمه

در نمونه عسل، فلاونوئیدها نشان دهنده مهم ترین ترکیبات فعال هستند، که اثرات ضد پیری، ضد تومور، آنتی اکسیدان، ضد التهاب، ضد باکتری و ضد ویروسی دارند. (Prasain، وانگ، و بارنز، 2004؛ آلوارز-سوارز، Tulipani، Romandini، برتولی ، و Battino، 2010؛ آلوارز-سوارز، Giampieri، و Battino، 2013؛ آلوارز-سوارز، Giampieri، گونزالس-Paramas، دامیانی، Astolfi، و مارتینز سانچز، 2012؛ آلوارز-سوارز، گونزالس-Paramas، سانتوس-Buelga، و Battino، 2010). انواع و محتویات فلاونوئیدها در عسل از شاخص های مهم، منعکس کننده کیفیت ذاتی آن است. یک روش خوب برای تعیین، نوع و غلظت فلاونوئیدها در نمونه عسل برای ارزیابی کیفیت عسل هدف ضروری است (Jasicka-Misiak, Poliwoda, Deren, & Kafarski,  2012; Sergiel, Pohl, & Biesaga, 2014). با این حال، غلظت فلاونوئیدها در نمونه عسل واقعی بسیار کم است، و دخالت ماتریس پیچیده، مانع آنالیز مستقیم فلاونوئیدها در عسل می شود. بنابراین، بسیار مهم و ضروری است تا یک روش قابل اعتماد برای آنالیز محتویات فلاونویید در نمونه عسل واقعی توسعه داده شود. با توجه به حلالیت کم فلاونوئیدها در محیط آبی، حلال های آلی مانند متانول، اتانول، استون، اتیل استات معمولا به عنوان حلال استخراج استفاده شده اند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي شيمی " با موضوع " استخراج فاز جامد از فلاونوئیدها در نمونه عسل با استفاده از جاذب سیلیکای کاربامات تعبیه شده - اصلاح شده با تری اکونتیل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استخراج فاز جامد از فلاونوئیدها در نمونه عسل با استفاده از جاذب سیلیکای کاربامات تعبیه شده - اصلاح شده با تری اکونتیل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Food chemistry
سال انتشار
2016
کد محصول
1012917
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسي شيمی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسي شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





triacontyl group
carbamate
solid phase extraction
flavonoids
ho ney sample

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي شيمی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید