Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پرستاری /

عنوان ترجمه شده مقاله: عوامل ترغیب کننده پرستاران برای ارائه مراقبت دلسوزانه: یک مطالعه کیفی

هدف این مقاله، بررسی عوامل ترغیب کننده مراقبت دلسوزانه در طی فعالیت روزانه از دیدگاه خاص پرستاران ایرانی می باشد.

چکیده

پس زمینه: دلسوزی یکی از اصول اخلاقی مهم برای تمامی متخصصان مراقبت های بهداشتی مخصوصا برای رشته پرستاری است. با این حال، درک و شناخت محدودی از عوامل ترغیب کننده پرستاران برای ارائه مراقبت دلسوزانه با اجرای روش های نوین مراقبت بهداشتی وجود دارد. بعلاوه، عرصه فرهنگی نیز بر نحوه ی ارائه مراقبت دلسوزانه توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی تاثیر می گذارد .

اهداف و آرمان ها: هدف این مطالعه بررسی عوامل ترغیب کننده مراقبت دلسوزانه در طی فعالیت روزانه از دیدگاه خاص پرستاران ایرانی می باشد.

روش های تحقیق: مطالعه اکتشافی کیفی حاضر در چهار بیمارستان انجام شد. در این مطالعه، 16 پرستار از قسمت های مختلف انتخاب شدند. داده ها از طریق انجام مصاحبه های عمیق و حضوری گردآوری و برای تحلیل داده ها از روش تحلیل محتوا استفاده شد.

نتایج: موضوع- نهادینه سازی ظرفیت افراد برای ارائه مراقبت دلسوزانه که به عنوان مهم ترین موضوع عنوان شد شامل سه مقوله است: نظام ارزش ها و باور های فردی، تجربه بیمار و نقش الگوی مثبت دلسوزی.

نتایج: طرح کردن و ارتقا ظرفیت دلسوزی پرستاران از طریق حمایت سازمانی و آموزش حرفه ای و به موازات آن طریق استخدام پرستارانی محقق می شود که از انگیزه بالایی برای تسکین درد و رنج بیماران برخوردارند. چنین پیشنهاداتی به ارائه خدمات دلسوزانه با کیفیت بالا از طریق انجام روش های مراقبت بهداشتی کمک می کنند. بعلاوه، پرستاران می توانند با تبعیت از نظام ارزش ها و باور های منحصر به فرد خود و الگو گرفتن از همکاران برای اجرای روش های دلسوزانه، ظرفیت فردی خود را ارتقا دهند.

1-مقدمه

دلسوزی عموما به عنوان اولین اصل اخلاق مراقبت های بهداشتی برای متخصصان شناخته می شود. دلسوزی همچنین به عنوان اصل اخلاقی برای ارائه مراقبت با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود. دلسوزی به سه شیوه تعریف می شود. Frampton و همکارانش دلسوزی را این چنین توصیف کردند. احساس ارتباط با درد و رنج تجربه شده توسط افراد که خود مستلزم آگاهی فردی از درد سایر افراد، بروز پاسخ اخلاقی به رنج شناخته شده و در نتیجه مراقبت کردن از فرد رنج دیده و بازگرداندن آسایش به او می باشد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پرستاری " با موضوع " عوامل ترغیب کننده پرستاران برای ارائه مراقبت دلسوزانه: یک مطالعه کیفی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل ترغیب کننده پرستاران برای ارائه مراقبت دلسوزانه: یک مطالعه کیفی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2018
کد محصول
1013219
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
105 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پرستاری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پرستاری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





compassion
compassionate care
clinical practice
nurse

تاریخ انتشار در سایت: 2018-12-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پرستاری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید