Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی معدن /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک روش برنامه ریزی عدد صحیح برای مسئله تخصیص کامیون-شاول در معادن روباز

در این مقاله؛ مسئله تخصیص کامیون در معادن روباز به منظور تعیین بهینه تعداد گسیل کامیون ها از مکان شاول (یا محل دامپ) به محل دامپ (یا مکان شاول) بصورت یک مسئله برنامه ریزی عدد صحیح فرموله شده است.

چکیده

مسئله تخصیص کامیون در معادن روباز به منظور تعیین بهینه تعداد گسیل کامیون ها از مکان شاول (یا محل دامپ) به محل دامپ (یا مکان شاول) بصورت یک مسئله برنامه ریزی عدد صحیح فرموله شده است. نتایج تخصیص برای پاسخگویی به این سؤال است که کامیون باید کجا برود (بسمت کدام شاول حرکت کند) تا اهداف تولید با حداقل هزینه عملیاتی به دست آید. یک روش تحلیلی نیز برای تعیین اندازه بهینه ناوگان با استفاده از نتایج تخصیص ارائه شده است. بررسی ها نشان داد که روش برنامه ریزی عدد صحیح پیشنهاد شده قادر به صرفه جویی 15.65٪ هزینه عملیاتی کامیون در مقایسه با سیاست اختصاص ثابت کامیون در مورد ناوگان حمل و نقل همگن مورد مطالعه است. همچنین نشان داده شد که با استفاده مناسب از ناوگان ناهمگون می توان هزینه های عملیاتی کامیون را کاهش داد.

1-مقدمه

حمل و نقل مواد در معادن روباز 50٪ -60٪ از هزینه های عملیاتی را شامل می شود [1-2]. کاهش چند درصدی این هزینه ها باعث صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد. سیستم کامیون-شاول که مواد را از سایت های معدن به محل دامپ ها برای فراوری بیشتر انتقال می دهد، نقش مهمی در عملیات معدن روباز ایفا می کند. همانطور که در منبع شماره [1] بیان شده است، مسئله حمل و نقل کامیون در معادن روباز به این سوال که پس ترک کامیون از یک محل بارگیری خاص در معدن " کامیون کجا باید برود؟" پاسخ می دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " یک روش برنامه ریزی عدد صحیح برای مسئله تخصیص کامیون-شاول در معادن روباز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش برنامه ریزی عدد صحیح برای مسئله تخصیص کامیون-شاول در معادن روباز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Procedia
سال انتشار
2015
کد محصول
1013307
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
406 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی معدن را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی معدن در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


truck dispatching
open-pit mine
integer programming

تاریخ انتشار در سایت: 2019-02-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید