Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیلی از ارزش اطلاعات افزوده ارائه شده توسط شبکه اندازه‌گیری کیفیت آب

ترجمه فارسی مقاله در مورد کیفیت آب، آماده دانلود است. سیاست جامعه اتحادیه اروپا خواستار افزایش کسب اطلاعات در مورد کیفیت محیط‌های آبی است. ارزش این اطلاعات به تأمل در مورد توجیه شبکه‌های پایش (نظارت) و بنابراین بر ارزش اقتصادی اطلاعات تولید شده توسط این شبکه‌ها منجر شده است. هدف از این مقاله کمک به این اندیشه است.

چکیده

سیاست جامعه اتحادیه اروپا خواستار افزایش کسب اطلاعات در مورد کیفیت محیط‌های آبی است. ارزش این اطلاعات به تأمل در مورد توجیه شبکه‌های پایش (نظارت) و بنابراین بر ارزش اقتصادی اطلاعات تولید شده توسط این شبکه‌ها منجر شده است. هدف از این مقاله کمک به این اندیشه است. برای این کار، ما چارچوب بیزی را برای تعریف ارزش اطلاعات افزوده مرتبط با سه پارامتر زیر استفاده می‌کنیم: فرضیات اولیه (احتمالات اولیه) در حالت طبیعی، هزینه‌های مربوط به تصمیم‌گیری ضعیف (هزینه اشتباهات) و دقت اطلاعات افزوده. پس از آن تأثیر این پارامترها بر این ارزش، به ویژه نقش ترکیبی احتمالات پیشین و هزینه‌های اشتباهات که ارزش اطلاعات افزوده را بسته به سطح عدم اطمینان اولیه افزایش یا کاهش می‌دهد، تحلیل می‌شود. سپس نتایج با استفاده از یک مطالعه موردی از یک جریان در بخش با-راین در فرانسه نشان داده شدند.

1-مقدمه

نظارت بر کیفیت آب می‌تواند به صورت کسب اطلاعات کمی و نمایشی در مورد ویژگی‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی از یک جسم آبی در طول زمان و مکان تعریف شود [1]. شبکه‌های نظارت بر کیفیت آب در سال‌های 1960 و 1970 برای ارزیابی وضعیت کلی منابع پدیدار شدند. برای چندین سال، تعداد، محل و تکرار نظارت نتیجه‌ی ملاحظات عملی و ذهنی بدون هیچ ارزیابی تحقق یافته از توانایی انتخاب اولیه بود [2] که منجر به تولید داده‌هایی شد که اطلاعات کمی ارائه می‌دهند [3 ]. تنها در دهه‌های اخیر بازتابی در مورد طراحی شبکه‌های نظارت به منظور انعکاس بهتر مشکلاتی مانند اتروفیکاسیون و شوری، اسیدی شدن، میکروبی شدن یا آلودگی با فلزات سنگین ظهور کرده است [2]. این امر به مطالعاتی منجر شد که برای مثال به مکان بهینه نقاط نمونه برداری منجر شد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تحلیلی از ارزش اطلاعات افزوده ارائه شده توسط شبکه اندازه‌گیری کیفیت آب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیلی از ارزش اطلاعات افزوده ارائه شده توسط شبکه اندازه‌گیری کیفیت آب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Water Resource and Protection
سال انتشار
2016
کد محصول
1013509
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران , مجموعه مهندسی كشاورزی , محيط زيست را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Bayesian Decision Theory
Eutrophication
Value of Information
Water Quality Monitoring Network

تاریخ انتشار در سایت: 2019-05-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید