Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پرستاری /

عنوان ترجمه شده مقاله: مراقبت پرستاری از نوزادان با شانت بطنی-صفاقی

برای جابجا کردن جریان مایع مغزی نخاعی نوزادان با هیدروسفالی مادرزادی یا پس از هموراژی، از شانت بطنی صفاقی موسوم به VP استفاده می شود، تا از افزایش فشار درون جمجمه ای جلوگیری به عمل آید.

چکیده

زمینه موضوع: برای جابجا کردن جریان مایع مغزی نخاعی نوزادان با هیدروسفالی مادرزادی یا پس از هموراژی، از شانت بطنی صفاقی موسوم به VP استفاده می شود، تا از افزایش فشار درون جمجمه ای جلوگیری به عمل آید. داشتن دانش در جنبه های مختلف مراقبت از کودک دارای شانت VP، پرستاران تازه کار و با تجربه را قادر می سازد از این نوزادان بهتر مراقبت نموده و در نتیجه آموزش بهتری به والدین ارائه دهند تا آنها مراقبت های بعدی در منزل را به صورت موثر انجام دهند.

هدف: بازبینی نقش پرستار در مراقبت از نوزادان دچار هیدروسفالی، مراقبت پس از تعبیه ی شانت VP، جلوگیری از عوارض، و آمادگی والدین برای مراقبت در منزل.

روش ها/ استراتژی جستجو: به منظور جمع آوری شواهد برای اطلاعات مربوط به کار حاضر از منابع ذیل برای مرور ادبیات موضوع استفاده شد: پایگاه های داده الکترونیک، مانند CINAHL و MEDLINE ، مرورهای سیستماتیک پایگاه اطلاعاتی Cochrane، و منابع از وب سایت های بنیاد ملی هیدروسفالی و انجمن هیدروسفالی.

یافته ها و برآوردها برای تحقیق و عمل: مراقبت هوشیارانه (گوش به زنگ بودن) می تواند به شناسایی به موقع عوارض بالقوه کمک کند. هر چه نوزاد کم سن تر باشد احتمال وقوع عوارض قرارگیری شانت VP در او بیشتر خواهد بود. تمامی پرستاران بخش مراقبت های ویژه نوزادان می بایست دانش و مهارت های مربوط به مراقبت از نوزادان با هیدروسفالی و نوزادانی که شانت VP دارند، داشته باشند. مانیتورینگ (پایش) علائم اولیه ی افزایش فشار داخل جمجمه می تواند به تشخیص به موقع و اقدام جراحی فوری کمک کند. از طرفی آموزش به والدین در شناسایی زودهنگام و مدیریت به موقع نارسا شدن شانت، فایده مند خواهد بود. تحقیق بر روی نوزادان دارای شانت VP برای توسعه رهنمودهای مناسب و کشف تجربه های خانواده ها به منظور شناخت بار مراقبت دهنده و بهبود آمادگی والدین، امری اساسی است.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پرستاری " با موضوع " مراقبت پرستاری از نوزادان با شانت بطنی-صفاقی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مراقبت پرستاری از نوزادان با شانت بطنی-صفاقی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2017
کد محصول
1014313
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پرستاری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پرستاری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




cerebrospinal fluid

تاریخ انتشار در سایت: 2021-01-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پرستاری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید