Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی پزشکی /

عنوان ترجمه شده مقاله: خطر تغییر شکل بخش بالایی استخوان ران و تغییر قد پا بعد از عمل تعویض مفصل ران

مطالعات اندکی نشان می‌دهند که چگونه مورفولوژی کانال بر جنبه‌های فنی THA تاثیر می‌گذارد. ما تأثیر FCI را بر ترمیم قد پا پس از عمل جراحی، و نیز میزان شکستگی طی عمل بررسی کردیم.

چکیده

سابقه: به منظور ارزيابي این موضوع که چگونه مورفولوژي کانال بر جنبه‌هاي تکنيکی تعویض مفصل ران اثر می‌گذارد، تأثير شاخص بخش قشری ران (FCI) را بر ترمیم قد پا در انتهاي عمل جراحي بررسی کردیم.

روش‌ها: با نگاهی به گذشته، سن، جنس، شاخص توده بدنی و رادیوگرافی‌های 516 بیمار مبتلا به آرتروز یا مرگ سلول‌های استخوانی مورد بررسی قرار گرفتند. این بیماران در سال‌های 2008 تا 2015 عمل جراحی تعویض یک طرفه‌ی مفصل ران را انجام داده بودند. بیماران به دو گروه FCI و پاهای نامساوی (LLD) تقسیم شدند. هر گروه از نظر جمعیت شناسی و LLD بررسی شد. تجزیه و تحلیل واریانس یک طرفه و آزمون کروسکال والیس مورد استفاده قرار گرفت.

يافته‌ها: ميانگين FCI و LLD به ترتيب برابر 0.1 ± 0.6 و 6.3± 3.5 ميلي متر بود. استفاده از متعادل کننده‌ی تنه در نوع دور  A و هیپ B بیشتر بود. (P = .001). FCI بالا خطر افزایش قد پا (P = .017) و FCI کم خطر کاهش قد پا را افزایش می‌دهد (P=.005).

 نتيجه گيري: FCI بالا احتمال افزايش قد پا را بیشتر کرده و FCI پايين احتمال کاهش قد پا را افزايش مي‌دهد. جراحان ممکن است قبل از انجام عمل جراحی بیمار را از تغییرات احتمالی قد پا مطلع کنند. این تغییرات به شکل بخش بالایی استخوان ران و کیفیت استخوان بیمار وابسته است.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " خطر تغییر شکل بخش بالایی استخوان ران و تغییر قد پا بعد از عمل تعویض مفصل ران " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خطر تغییر شکل بخش بالایی استخوان ران و تغییر قد پا بعد از عمل تعویض مفصل ران
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Arthroplasty
سال انتشار
2018
کد محصول
1014455
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,072,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
998 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1072500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





femoral cortical index
Dorr type
leg length discrepancy

تاریخ انتشار در سایت: 2021-05-31
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید