Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیل اجزای محدود برای بیماری پای دیابتی و مدیریت آن چه بینشی در اختیار ما قرار می دهد؟ یک مقاله مروری سیستماتیک

هدف اولیه این شبیه سازی ها، بهبود درک ما از بارگذاری مکانیکی پیچیده پا در بیماران ثابت و دیابتی و اطلاع از عملکرد مداخلات طراحی شده برای جلوگیری از زخم پا که بزرگترین مشکل دیابتی هاست، بوده است.

چکیده

پیش ­زمینه: در طول دو دهه گذشته، تحلیل اجزای محدود (FE) یک ابزار محبوب برای محققانی بوده است که به دنبال شبیه ­سازی بیومکانیک پای سالم و دیابتی هستند. هدف اولیه این شبیه ­سازی­ ها، بهبود درک ما از بارگذاری مکانیکی پیچیده پا در بیماران ثابت و دیابتی و اطلاع از عملکرد مداخلات طراحی شده برای جلوگیری از زخم پا که بزرگترین مشکل دیابتی­ هاست، بوده است. بدین صورت یک مقاله مروری سیستماتیک تولید شده است و خلاصه یافته ­های شبیه­ سازی­ های محاسباتی مبتنی بر تحلیل FE در پای دیابتی در این مقاله مرور می­شود.

روش­ها: جستجوی سیستماتیک مقالات انجام شد و 31 مقاله مرتبط با سه طرح اولیه شناسایی شد که عبارتند از: جنبه­ های روش­شناختی مربوط به مدلسازی پای دیابتی؛ بررسی پاتومکانیک پای دیابتی، و طراحی مبتنی بر شبیه ­سازی مداخلات برای کاهش خطر زخم.

نتایج :در مطالعات شبیه ­سازی، تحلیل FE به صورت مناسب برای شبیه ­سازی مکانیک پا، کاربرد مکانیک بافت غیرخطی، بهبود بدنه صلب و تماسی مورد استفاده قرار گر فته است. در مطالعات FE پاتومکانیک، براوردهایی از تنش بافت نرم داخلی ارائه گشته و بیان شده است که برخی از تنش­ها حتی از آنهایی که در سطح کف پا اندازه ­گیری شده ­اند بسیار بزرگتر هستند و در پای دیابتی نیز در مقابله با کنترل بزرگتر می­باشند. تحلیل FE، ارزیابی عملکرد کفی و توسعه طرح ­های جدید کفی، کفش و جراحی تصحیحی را ممکن می­سازد و بدین ترتیب می­توان استراتژی مداخله مهمتری را تولید کرد. این تکنیک همچنین این فرصت را در اختیار قرار می­دهد که بتوان اثر تغییرات مربوط به پای دیابتی روی فاکتورهای غیر مکانیکی مانند تامین خون در بافت­های موضعی را شبیه ­سازی کرد.

بحث: در حالیکه پیشرفت­های قابل­ توجهی با استفاده از تحلیل FE صورت گرفته است، توانایی کاربرد این ابزار قدرتمند برای مراقبت بالینی روزمره از بیمار مستلزم انتخاب رویکردهای مقرون به صرفه (از نظر نیروی کار و مقایسه) و قابل اطمینان با اعتبار بالینی مشخص در تصمیم ­گیری است.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " تحلیل اجزای محدود برای بیماری پای دیابتی و مدیریت آن چه بینشی در اختیار ما قرار می دهد؟ یک مقاله مروری سیستماتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل اجزای محدود برای بیماری پای دیابتی و مدیریت آن چه بینشی در اختیار ما قرار می دهد؟ یک مقاله مروری سیستماتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
PLOS ONE
سال انتشار
2014
کد محصول
1014458
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک , مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Diabetic Foot Disease

تاریخ انتشار در سایت: 2021-05-31
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید