Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی معدن /

عنوان ترجمه شده مقاله: استخراج جبهه کار طولانی، تولید گاز شیل و ایمنی و سلامت معدنچیان زیرزمینی

در این مقاله به ارائه نتایج یک مطالعه منحصر به فرد انجام شده توسط انستیتوی ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH) از سال 2016 تا 2019 برای ارزیابی اثرات تغییرشکل‌های زیرسطحی ناشی از استخراج لانگوال (جبهه کار طولانی) بر یکپارچگی لوله جداری گاز شیل و ایمنی و سلامت معدنچیان زیرزمینی پرداخته می‌شود.

چکیده

در این مقاله به ارائه نتایج یک مطالعه منحصر به فرد انجام شده توسط انستیتوی ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH) از سال 2016 تا 2019 برای ارزیابی اثرات تغییرشکل‌های زیرسطحی ناشی از استخراج لانگوال (جبهه کار طولانی) بر یکپارچگی لوله جداری گاز شیل و ایمنی و سلامت معدنچیان زیرزمینی پرداخته می‌شود. در هر دو سایت ابزار دقیق پوشش عمیق و پوشش کم‌عمق، اندازه‌گیری‌های فرونشست سطح، اندازه‌گیری‌های انحراف‌سنجی درجای زیرسطحی و اندازه‌گیری فشار ستون زیرزمینی ناشی از استخراج پانل‌های لانگوال انجام شد. مقایسه نتایج سایت آزمون با پوشش عمیق و کم عمق با نتایج حاصل از یک مطالعه مشابه تحت پوشش متوسط، سناریوی جالبی از پاسخ ناشی از لانگوال را نشان می‌دهد. در زیر پوشش‌های کم‌عمق و متوسط​​، جابجایی‌های افقی اندازه‌گیری شده در ستون تکیه گاه یک مرتبه بزرگتر از اندازه‌گیری‌های صورت گرفته در زیر پوشش عمیق هستند. از طرف دیگر، فشارهای عمودی اندازه‌گیری شده در زیر پوشش عمیق یک مرتبه بالاتر از مقادیر اندازه‌گیری شده در زیر پوشش‌های کم عمق و متوسط ​​هستند. با این حال، شبیه سازی FLAC3D از کیسینگ‌ها (لوله‌های جداری) نشان می‌دهد که، در هر سه مورد، کیسینگ‌های تولیدی P-110 تحت تغییر شکل و فشارش‌های ناشی از لانگوال، دست نخورده باقی می‌مانند که این امر پیامدهای جدی برای طراحی معدنی آینده در مناطقی که قبل از معدنکاری در آن، چاه های گاز شیل حفاری شده‌اند، دارد.

1-مقدمه

به دلیل رونق اخیر گاز شیل، طی 17 سال گذشته حدود 1500 حلقه چاه غیر متعارف گاز شیل در ذخایر فعال و آینده زغالسنگ در پنسیلوانیا، ویرجینیای غربی و اوهایو حفر شده است. این چاه های گاز شیل به ذخایر کنونی و آینده زغالسنگ رگه‌ای پیتسبورگ نفوذ کرده اند...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " استخراج جبهه کار طولانی، تولید گاز شیل و ایمنی و سلامت معدنچیان زیرزمینی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استخراج جبهه کار طولانی، تولید گاز شیل و ایمنی و سلامت معدنچیان زیرزمینی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Mining Science and Technology
سال انتشار
2021
کد محصول
1014512
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,358,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی معدن , مهندسی HSE را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1358500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید