مقالات رایگان فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

بخش دانلود مقالات رایگان مهندسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی را مرتبا بروز رسانی می گردد.

دانلود رایگان مقالات انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

مقاله فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی رایگان در این صفحه قابل دانلود است. فهرست مقالات در ادامه قابل ملاحظه است. مقالاتی که در این بخش ارائه میشوند کاملا رایگان هستند. یعنی هم مقاله انگلیسی به صورت رایگان قابل دانلود می باشد و هم می توانید ترجمه فارسی مقاله را به صورت رایگان دانلود نمایید.

گروه ترجمه تخصصی البرز قصد دارد بخش دانلود مقالات رایگان فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی را مرتبا بروز رسانی کند و مقاله های جدید را در این بخش قرار دهد تا دانشجویان رشته فناوری اطلاعات این مقالات را دانلود کنند.

علاوه بر مقالات این بخش، مقالات بسیاری نیز در بخش مقاله انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه قرار دارد که با هزینه اندکی این مقالات قابل خرید هستند. بخشی از ترجمه هر مقاله نیز جهت رویت کیفیت ترجمه ارائه گشته است و می توانید کیفیت ترجمه ها را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که مقالاتی که در بخش دانلود رایگان مقالات انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی، قرار داده می شوند؛ مقالاتی هستند که کاربران سایت گروه ترجمه البرز مالکیت معنوی این مقالات را واگذار کرده اند و به گروه ترجمه البرز اجازه قرار دادن آن ها در سایت را داده اند.

تعداد بازدید : 3669


برچسب ها: مقالات رایگان فناوری اطلاعات با ترجمه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1010857
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه


نویسنده/ناشر/نام مجله :
Vaccine
سال انتشار
2017
کد محصول
1010856
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی فناوری اطلاعات > خدمات رشته مهندسی فناوری اطلاعات > مقالات رایگان فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی
ثبت سفارش جدید