ترجمه تخصصی علوم کامپیوتر

موسسه ترجمه البرز ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی علوم کامپیوتر می باشد.

 ترجمه تخصصی رشته علوم کاپیوتر

در تمام دنیا، رشته علوم کامپیوتر به عنوان «مادر» علم کامپیوتر، یکی از ارکان غیرقابل انکار علوم و صنایع شان محسوب می شود. چرا که کارشناس این رشته، با داشتن پایه تئوری قوی، می تواند با ابداع روش های جدید، با نوشتن برنامه های جامع و مفید، کمک مؤثری برای مهندسان کامپیوتر باشد.

 این رشته که در واقع یک رشته میان رشته ای است در مقطع کارشناسی ارشد جزء رشته های شناور به حساب می آید که داوطلبان می توانند علاوه بر رشته خود در آزمون این رشته نیز شرکت نمایند. البته دانشجویان رشته های کامپیوتر و ریاضی مشتری های اصلی این رشته به شمار می آیند ولی این رشته توانسته است با توجه به ویژگی های خاص خود داوطلبانی را  از رشته های دیگر نظیر برق نیز جذب نماید.

موسسه ترجمه البرز، گروه مترجمان علوم کامپیوتر را تشکیل داده است. این گروه به طور تخصصی به ارائه خدمات ترجمه تخصصی رشته علوم کامپیوتر می پردازد. با توجه به این که علوم کامپیوتر جزو علوم پایه و بنیادی می باشد، ترجمه متون آن حتی توسط مترجمان کامپیوتر نیز توصیه نمی گردد. بهترین مترجم برای متون علوم کامپیوتر مترجمی است که در رشته علوم کامپیوتر تحصیلات آکادمیک داشته باشد و در کنار آن به زبان انگلیسی نیز مسلط باشد. ما با برگزاری آزمون های مترجمی بین فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر، گروه مترجمان این رشته را ایجاد نموده ایم. برای اطلاع از هزینه ترجمه، بخش براورد قیمت ترجمه را ملاحظه نمایید و برای ارسال سفارش ترجمه، ثبت نام فرمایید.

 

 

تعداد بازدید : 1650


برچسب ها: ترجمه تخصصی علوم کامپیوتر


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم پايه > علوم کامپیوتر > خدمات رشته علوم کامپیوتر > ترجمه تخصصی علوم کامپیوتر
ثبت سفارش جدید