Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی اثرات ذخیره انرژی در مولد های توزیع برق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی اثرات ذخیره انرژی در مولد های توزیع برق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power System Technology (POWERCON), 2010 International Conference
سال انتشار
2010
کد محصول
1000024
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
735 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

غالباً مولد های توزیع در قالب سیستم های تجد­ید پذیر تولید برق جهت تولید انرژی پاک استفاده می شوند، با این وجود ذخیره­ انرژی، به خاطر ماهیت تناوبی و غیر قابل پیش بینی بودن این سیستم ها، مورد استفاده واقع می شود تا از صحت وجود بار در هر زمان اطمینان حاصل شود. راه های ممکن بسیاری برای ذخیره انرژی وجود دارد که رایج ترین و البته برترین آنها از لحاظ تکنولوژی، باتری ها هستند که موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. این مقاله به بررسی اهمیت و ضرورت باتری های موجود در سیستم های DG مخصوصاً سیستم های تجدید پذیر تولید برق می پردازد. این مقاله به انواع مختلف باتری اشاره دارداما تاکید بیشتر آن بر باتری های اسید سربی است. به منظور تبد­یل باتری­ها به سیستم های تجدیدپذیر انرژی، باید سیستم وذخیره سازی انرژی برای تست ضربه و همچنین بهینه سازی اندازه سیستم از لحاظ هزینه و بهره وری شبیه سازی شوند. از آن جا که باتری در این سیستم ها دارای اهمیت خاصی است، اطمینان از حداکثر طول عمرآن بسیار مهم است. بر این اساس از یک رگولاتور(کنترل کننده) استفاده می شود تا چرخه زمانی بارداری و بی باری باتری کنترل شود. در حال حاضر روش های بسیاری در طراحی باتری­ها و همچنین تکنیک هایی برای کنترل شان در سیستم­ها وجود دارد. ما در این مقاله به بعضی از این روش ها خواهیم پرداخت.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید