Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهینه سازی تطبیقی قدرتمند برای برطرف کردن مشکل امنیت محدود ورود و خروج واحدهای نیروگاهی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه سازی تطبیقی قدرتمند برای برطرف کردن مشکل امنیت محدود ورود و خروج واحدهای نیروگاهی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2013
کد محصول
1000033
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ورود و خروج واحدهای نیروگاهی، یکی از حیاتی ترین وظائف درعملیات سیستم الکتریکی است که با چالش ­های جدیدی همچون افزایش چشمگیر عدم اعتماد در عرضه و تقاضا که با توجه به ادغام منابع متغیر تولید همچون نیروی باد و تقاضای علاقمندی به قیمت است، مواجهه می باشد. ما برای رویارویی با این چالش ها، مدل تطبیقی قدرتمند دو مرحله ­ای واحدهای نیروگاهی را برای برطرف کردن امنیت محدود واحدهای نیروگاهی با وجود عدم قطعیت در تزریق خالص گره ارائه می­دهیم. مدل فرضی در مقایسه با روش مرسوم برنامه نویسی تصادفی، از این جهت عملی تر است که در عوض سخت بدست آوردن توزیع احتمال در داده های نامشخص تنها به یک مجموعه ­ی عدم قطعیت جبری نیاز دارد. راه حل ورود و خروج واحد نیروگاهی مدل فرضی در برابر تمامی تحقق ­های ممکن عدم قطعیت مدل، نیرومند است. ما در این مقاله یک روش راه حلی عملی براساس ترکیبی از الگوریتم تجزیه بندرز و تکنیک تقریب زنی بیرونی را ایجاد کردیم. ما پژوهش عددی همه جانبه­ای را بر روی سیستم های بزرگ مقیاس قدرت در دنیای واقعی واقع در ای اس او نیوانگلند انجام دادیم. نتایج محاسباتی، مزایای اقتصادی و عملی مدلمان را بیش از دیدگاه قدیمی تنظیم ذخیره، تخمین می­زند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مشکل قطعی SCUC

3-فرمول بندی تطبیقی قدرتمند دو مرحله­ ای SCUC

4-روش راه حلی برای حل مدل تطبیقی قدرتمند

5-آزمایش­ های محاسبه ای

6-بحث و نتیجه گیری

7-فهرست منابع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Bilevel mixed-integer optimization
power system control and reliability

ثبت سفارش جدید