Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " شبیه سازی عددی برای کارامدی حفاظ سازی محوطه ی دارای دریچه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی عددی برای کارامدی حفاظ سازی محوطه ی دارای دریچه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Mechatronics and Automation (ICMA)
سال انتشار
2011
کد محصول
1000037
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به منظور تهویه مطبوع، خنک سازی و تعامل کامپیوتر – انسان، دریچه هایی را باید به یک محوطه افزود. با این همه این دریچه ها تمامیت محوطه را می شکنند و دلیل اصلی نشت انرژی الکترومغناطیسی محسوب می شوند که مستقیما بر کارامدی حفاظ سازی (SE) آن محوطه تاثیر می گذارد. روش ماتریس خط انتقال (TLM) در این مقاله به کار گرفته شده است تا درباره عملکرد حفاظ سازی الکترومغناطیسی یک محوطه ی دارای دریچه مطالعه شود. اثرات برخی پارامترهای مربوط به دریچه مثل شکل، تعداد، موقعیت، عمق، نسبت، جهت و غیره بطور مفصل روی یک باند وسیع (0-2GHz) آنالیز می شوند. درنتیجه پارامترهای مربوط به دریچه ها که بر SE محوطه تاثیر می گذارد، ارائه می شوند. نتایج محاسبه شده نشان می دهند که SE می تواند بسیار تحت تاثیر شماره دریچه، نسبت وجه، جهت ها و نرخ باز شدن باشد. در نهایت قوانین طراحی برای دریچه ها مطرح خواهند شد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-تئوری و مدل

3-تحلیل دریچه سیگنال 

4-تحلیل آرایه دریچه

5-نتیجه گیری

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Apertures
transmission line matrix

ثبت سفارش جدید