Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
902,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " الگوریتم های تخمین قطعی، برای مسئله ی نزدیک ترین رمزواژه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم های تخمین قطعی، برای مسئله ی نزدیک ترین رمزواژه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Approximation, Randomization, and Combinatorial Optimization. Algorithms and Techniques
سال انتشار
2009
کد محصول
1000048
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
902,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
610 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مسئله ی نزدیک ترین رمز واژه(NCP)، در نظریه ی کدهای تصحیح خطا، یک سوال الگوریتمی میباشد. در یک نقطه ی، و یک فضای خطی، با ابعادk، NCP به دنبال یک نقطه ی  بوده، که این نقطه، فاصله ی  تا v را کمینه می­کند. مسئله ی نزدیک ترین رمزواژه، یک مسئله ی NP-hard میباشد. بنابراین، در این زمینه، الگوریتم های تقریب، مورد توجه میباشد. کارآمدترین الگوریتم های تقریب برای NCP، تا به امروز، مربوط به Bermn و Karpinski میباشد. اینها  الگوریتم ها به ترتیب، یک الگوریتم قطعی بوده که به یک نسبت تقریبِ  برای ثابت دلخواه c نائل شده و یک الگوریتم تصادفی میباشد که به نسبت تقریب  نائل میشود.

در این مقاله، ما الگوریتم های قطعی را برای تقریب NCP ارائه میدهیم، که در مقایسه با کارهای قبلی، به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-الگوریتم تقریبO(n/ Loog n)

3-یک الگوریتم تقریب  O(k log(s) n/ log n) بازگشتی

4-مسئله ی نقطه از راه دور

5-نتیجه گیری

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Nearest Codeword Problem

ثبت سفارش جدید