Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " روشی برای حفاظت از حریم داده های ابری، در مقابل حملاتِ بر مبنای داده کاوی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روشی برای حفاظت از حریم داده های ابری، در مقابل حملاتِ بر مبنای داده کاوی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
High Performance Computing, Networking, Storage and Analysis
سال انتشار
2012
کد محصول
1000058
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
972 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه پردازش ابری منجر به بروز تحول در روشی که سرویس های نرم افزاری و محاسباتی به کاربر ارائه می­شود، شده است. پردازش ابری، قابلیت اتصال به منابع محاسباتی و دسترسی به سرویس های مدیریت شده ی IT را، با یک سطح دسترسی آسان برای کاربران فراهم ساخته است.به دلیل انعطاف پذیری بالا، این روش بستری را برای  نسل جدید سرویس ها و محصولات فراهم ساخته  است. اگرچه، قابلیت انعطافِ سرویس های ابری، با ریسک امنیت و حریم داده های کاربران همراه است. بنابراین، نگرانی های امنیتی در بین کاربران این سرویس، به مانع بزرگی برای رشد گسترده ی پردازش ابری تبدیل شده است. یکی از موارد امنیتی در این سرویس، اعمال حملاتی بر مبنای داده کاوی بوده که بر روی حریم داده ها اتفاق می­افتد و با آنالیز داده ها در یک بازه ی بلند مدت، به منظور استخراج اطلاعات با ارزش سروکار دارد. به طور خاص، در معماری سرویس ابری جاری،یک کلاینت با داده های خود، به یک فراهم کننده ی سرویس ابری اطمینان میکند. کاربر داده های خود را در اختیار فراهم کننده ی این سرویس قرار داده، و مهاجمان بیرونی که دسترسی غیر مجاز به این سرویس دارند، فرصتی را برای آنالیز داده های کلاینت به منظور استخراج اطلاعات حساس پیدا کرده، و منجر به نقض حریم کلاینت ها میگردند. این مسئله، یکی از نگرانی های بزرگ کاربران این سرویس میباشد. در این مقاله، ما در ابتدا ریسک های حریم که بر مبنای داده کاوی بوده را بر روی داده های ابری تعریف کرده و یک معماری توزیع شده را برای حذف این ریسک ها ارائه میدهیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-داده کاوی بر روی سرویس ابری

3-از بین بردن کاوش های ابری

4-معماری سیستم

5-معماری کاربردی

6-طراحی سیستم

7-امکانپذیری

8-ارزیابی های آزمایشی

9-کارهای مربوطه

10-نتیجه گیری و کارهای آینده

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud Data
Data Mining

ثبت سفارش جدید