Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " رویکرد مبتنی بر شباهت براي رتبه بندی آلترناتيوهاي چند معیاره " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد مبتنی بر شباهت براي رتبه بندی آلترناتيوهاي چند معیاره
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advanced Intelligent Computing Theories and Applications
سال انتشار
2007
کد محصول
1000095
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
401 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به ارائه یک رویکرد مبتنی بر شباهت براي رتبه ­بندی آلترناتيوهاي چندمعیاره برای حل مسائل چند­معیاره گسسته، مي­پردازد .این رویکرد به طور موثر منجر به استفاده از مفهوم راه­ حل ایده آل به شيوه ­اي ميگردد که در آن بیشتر آلترناتيوهاي ترجیح داده شده باید از بالاترین درجه شباهت به راه ­حل ایده ­آل مثبت و کمترین درجه شباهت به راه ­حل ایده ­آل منفی برخوردار باشند .شاخص عملکرد کلی هر یک از آلترناتيوها در تمام معیارها بر اساس مفهوم درجه شباهت بین هر یک از جایگزین ها و راه حل ایده­ آل با استفاده از شیب و اندازه آلترناتيو تعیین شده استمثالي برای نشان دادن کاربرد روش پیشنهادی، ارائه شده است. يك مورد تجزیه و تحلیل مقایس ه­ای بین روش پیشنهادی و تكنيك اولویت­ بندي بر اساس شباهت با راه­ حل ایده ­آل برای نشان دادن محاسن روش پیشنهادی برای حل مسائل تجزیه و تحلیل چند معیاره گسسته، انجام شده است.

فهرست مطالب

1- مقدمه

2- فرموله كردن مسئله تجزیه و تحلیل چند معیاره

3- درجه اختلاف

4 - روش تجزیه و تحلیل چند معیاره

5 - مثال 

6 – نتیجه­ گیری

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Multicriteria analysis
discrete optimization
Decision making

ثبت سفارش جدید