Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابداری دولتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابداری دولتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
World Economics
سال انتشار
2011
کد محصول
1000099
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
186 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پس از اینکه دولت بریتانیا برای اولین بار موضوع حسابداری دولتی (WGA) را مورد بررسی جدی قرار داد، حداقل یک رسانه، اهمیت این اتفاق را مورد توجه قرار داد. شفافیت و پاسخ گویی (ذی حساب بودن) گزارشات منتشر شده از حسابداری دولتی، برای کل کشور، سبب از بین رفتن ابهامات و عدم اطمینان در بازارها می شود. به طور کلی، بسیار اهمیت دارد که یک گزارش مالی دولتی که بر مبنای یک سیستم حسابداری تعهدی تنظیم شده است و شفافیت و دقت مناسبی هم دارد، می تواند در مخاطب قرار دادن و بررسی ویزه ی مسائل کلیدی، کمک زیادی کند. در گزارش Global Financial Stability (آوریل 2011)، International Monetary Fund (IMF) اهمیت افزایش اعتبار حساب ترازنامه ها مورد توجه جدی قرار گرفته و ضرورت اصلاع قوانین مالیاتی از طریق پایش مستقل اهداف و افزایش شفافیت در استفاده از اوراق قرضه و بدهی های احتمالی بررسی شد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-ضرورتهای مورد نیاز برای ارائه ی بهترین گزارش

3-روشهای سنتی و مدرن حسابداری دولتی

4-اصلاحات ضروری برای تغییر اثرات

5-بهبود فرآیند تصمیم گیری

6-نتیجه گیری کلی

7-مراجع 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Government Accounting

ثبت سفارش جدید