Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " چرا برخی از کشورها، خروجی بیشتری از کار هر کارگر، در مقایسه با دیگر کشورها، تولید می کنند؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چرا برخی از کشورها، خروجی بیشتری از کار هر کارگر، در مقایسه با دیگر کشورها، تولید می کنند؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Quarterly Journal of Economics
سال انتشار
1999
کد محصول
1000115
تعداد صفحات انگليسی
35
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

خروجی حاصل از کار هر کارگر، در کشورهای مختلف، متفاوت است. چرا؟ بر پایه ی اصول حسابداری، آنالیزهای ما نشان می دهند که تفاوت های موجود در سرمایه ی فیزیکی و پیشرفت آموزشی، می تواند، تنها تا اندازه ای، تغییرات موجود در خروجی هر کارگر را شرح دهد – ما مقدار بزرگی از تغییرات را در سطح  ظرفیت باقی مانده ی Solow کشورها پیدا کردیم. در یک سطح ژرف تر،دریافتیم که اختلاف در انباشت سرمایه، بازدهی و بنابراین، خروجی هر کارگر، تحت تاثیر اختلافات موجود در سیاست های دولتی و سازمانی است. ما ساختارهای زیر بنایی اجتماعی را از نظر ساختارهای تاریخ و بومی و فاکتورهای دیگر زبانی، مورد بحث قرار دادیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-حسابداری سطوح

3-عوامل تاثیر گذار بر عملکرد اقتصادی

4-برآورد اثر ساختار زیربنای اجتماعی

5- نتایج اصلی

6-اعتبار نتایج

7-نتیجه گیری

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Hall and Jones

ثبت سفارش جدید