Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " دیدگاه تورمی در چالش پس از پلانک 2013 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دیدگاه تورمی در چالش پس از پلانک 2013
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Phys.Lett.B
سال انتشار
2013
کد محصول
1000181
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
285 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ماهواره اخیر پلانک به همراه نتایج مربوط به گذشته، همانطور که در تحلیل همکاری گزارش شد، طیف وسیعی از مدلهای تورمی پیچیده تر و مدلهای تأیید شده با میدانهای نرده ای منفرد را نشان می دهد. مهم تر اینکه تمام ساده ترین مدلهای تورمی توسط داده ها تأیید نمی شوند مادامیکه مدلهای باقی مانده –یعنی مدل هایی با پتانسیل های فلات مانند- غامض و مسئله دار هستند. ما را جع به این موضوع که چگونه محدود شدن به مدلهای فلات مانند منجر به سه مسئله مستقل می شود بحث میکنیم، که این مسائل عبارتند از: بدتر شدن مسئله شرایط اولیه و مسئله پیش بینی ناپذیری جهان های چند گانه که منجر به ایجاد چالش جدیدی که ما آن را مسئله عدم احتمال تورمی می نامیم، می گردد. سرانجام ما روی مسائلی که مدل تورمی را با یک هیگز مدل استاندارد وفق می دهد، همانطور که نتایج اخیر LHC پیشنهاد می کند، اظهار نظر می کنیم. در مجموع ما به این نتیجه می رسیم که داده های تجربی اخیر با انگیزه ترین سناریوهای مدل تورمی را تأیید نکرده و چالشهای جدی جدیدی را معرفی می کند که دیدگاه ما را به تقلیل تا حد هسته رویکرد تورمی وامیدارد. تحقیقات پیش رو برای مدهای B، غیر گوسی بودن و ذرات جدید باید قطعی باشند.    

فهرست مطالب

1-کدام مدل تورمی پس از پلانک 2013 باقی می ماند؟

2-مدلهای تورمی فلات مانند چگونه مسئله شرایط اولیه را تحت تأثیر قرار می دهند؟  

3-آیا یک پتانسیل فلات مانند بر اساس رویکرد تورمی است؟

4-آیا داده های پلانک 2013 با جهان های چندگانه سازگار است؟   

5-آیا امکان فرار از این مشکلات جدید وجود دارد؟      

6-مشکلات بیشتر برای تورم از LHC؟       

7-بحث

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Inflationary paradigm
Planck2013

ثبت سفارش جدید