Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " توسعه روش هزينه يابي بر مبناي فعاليت – مقايسه فرانسه وچين " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه روش هزينه يابي بر مبناي فعاليت – مقايسه فرانسه وچين
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Symposium on Applied Economics, Business and Development
سال انتشار
2011
کد محصول
1000365
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
155 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در فرانسه مانند آمریکا ABC  به عنوان چاره ای برای بحران حسابداری مدیریت در نظرگرفته می شود.درحال حاضر سطح اشاعه در فرانسه به همان اندازه مهم است كه درکشورهای انگلوساکسون است . تعجبی ندارد روش ABC  در کشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین بيشتر است است. محققان چینی قرن 21 در دهه 1990 تحقیق درباره ABC  را شروع کردند  و ما  می توانیم  ABC اجرا شده  در موسسات تولیدی و پس از آن درصنایع خدماتی را مشاهده کنیم . ما همچنین می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی و فرانسوی را تشخیص دهیم. در فرانسه، ما برخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها را مشاهده کردیم  كه درآغاز روش  ABC به شدت مورد انتقاد قرارگرفت.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Management accounting
Activity-Based Costing method
Sino-French comparison

ثبت سفارش جدید