Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تحلیل کارائی همه پخشی داده ها، در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل کارائی همه پخشی داده ها، در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Wireless Algorithms, Systems, and Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1000644
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
208 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

همه پخشی را می­توان یکی از اعمال اساسی برای شبکه های مِش بی سیم دانست. فعالیت های زیادی به مطالعه ی مسئله ی همه پخشی NO-hard در شبکه های چند هاپه پرداخته اند. اگرچه، بسیاری از این فعالیت ها، فقط مدل شبکه ی بی سیم تک کاناله و تک رادیوئی را در نظر گرفته اند. در این مقاله، ما به بررسی همه پخشی داده ها در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله چند فرکانسه می­پردازیم. در این شبکه ها، تداخلات بی سیمی که به دلیل انتقالات همزمان از کانال یکسانی پیش می­آید، و همچنین تداخلات بین گره ای، نشان می­دهد که مسئله ی همه پخشی، یک مسئله ی جزئی و کوچکی نیست. در این مقاله، ما به تحلیل کارائی یک پروتکل همه پخشی با زمانبند لایه ی MAC تحت شرایط شبکه مختلفی می­پردازیم. همچنین با بکار گیری شِمای حذف همسایه، به بررسی بهبودی کارائی حاصله در پروتکل همه پخشی می­پردازیم. ما بهبودی کارائی پروتکل ادغام یافته را در محیط های چند کاناله، چند فرکانسه و چند نرخی بررسی می­کنیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-صورت مسئله

3-تحلیل کارائی

1-3-مقدمات

2-3-تعیین آستانه هایی برای انتخاب کانال و لینک

3-3-زمانبندی لایه MAC

4-3-مدل تحلیلی جامع

4-بیشینه(فعالیت های مربوطه)

1-4- همه پخشی بی سیم

2-4-ارزیابی کیفیت کانال

5-نتیجه گیری

1-مقدمه 

به دلیل کاربرد های عمده ای که در شبکه های بی سیم وجود دارد، اعم از شبکه بندی خانگی، شبکه بندی همسایه و جامعه و شبکه بندی اقتصادی، این شبکه ها مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. چندین شهر و شرکت های بی سیم در سرتاسر دنیا، از شبکه های مِش استفاده می­کنند. نیروی نظامی ایالت متحده(USAF)، از شبکه های مِش بی سیم برای اتصال به کامپیوتر های شان، لپ تاپ های اصلی و عملیات میدانی استفاده می­کنند. در این کاربرد ها، شبکه های مِش می­توانند به سربازان اجازه داده تا موقعیت و شرایط هر سرباز یا نیروی دریائی را تشخیص داده و فعالیت های خود را بدون فاصله ی زیادی از فرمان مرکزی، با آن هماهنگ سازند. شبکه های مِش، به عنوان آخرین راه حلی برای توسعه ی اتصالات اینترنت برای شبکه های بی سیم سیال نیز استفاده شده اند. این شبکه ها، شامل دو نوع گره می­باشند: مسیریاب (روتر) های مِش و کلاینت های مِش[1]. مسیریاب های مِش ، زیر ساختار ی را برای کلاینت های مِش تشکیل می­دهند. یک مجموعه ی کوچکی از مسیریاب ها نیز به عنوان درگاه هایی که به شبکه های سیمی متصل است، استفاده می­شود..

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Wireless mesh networks
broadcast
multi-channel multi-radio
performance analysis

ثبت سفارش جدید