Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا اقدامات نسبت به حرف ها دارای تاثیر بیشتری هستند؟ یک تحقیق تجربی از شهرت زیست محیطی شرکت ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا اقدامات نسبت به حرف ها دارای تاثیر بیشتری هستند؟ یک تحقیق تجربی از شهرت زیست محیطی شرکت ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting, Organizations and Society
سال انتشار
2012
کد محصول
1000650
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
375 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این تحقیق، ما به بررسی این موضوع پرداختیم که عملکرد زیست محیطی کدامیک از شرکت ها در مشاهدات مربوط به شهرت زیست محیطی آنها منعکس می گردد و آیا افشاء زیست محیطی اثرات منفی مربوط به عملکردهای زیست محیطی ضعیف تر در زمینه آن ارزیابی ها را کاهش می دهد. ما همچنین به بررسی این موضوع پرداختیم که آیا تفاوت ها در عملکرد زیست محیطی و افشاء سازی های زیست محیطی با عضویت در فهرست پایداری دوجونز (DJSI)  مرتبط می باشد. ما اعتقاد داریم که این عامل ممکن است با ادراک افراد از شهرت زیست محیطی شرکت ها در ارتباط باشد.

بر مبنای مطالعات انجام شده در یک نمونه ی مقطعی از 92 شرکت آمریکایی فعال در در صنایع حساس  زیست محیطی، ما به این نتیجه رسیدیم که ارقام مربوط به عملکرد های زیست محیطی با استفاده از امتیازهای عملکردی تروکاست به طور منفی با امتیازات مربوط به شهرت و همچنین عضویت در DJSI مرتبط می باشند.

سرانجام ، ما نشان دادیم که عضویت در DJSI به طور مثبت بر ادراک مربوط به شهرت شرکت تأثیر گذار می باشد . به طور کلی ، نتایج ما نشان می دهند که افشای داوطلبانه ی زیست محیطی موجب کاهش اثر عملکرد زیست محیطی بر شهرت زیست محیطی می شود . همچنین نتایج ما بیانگر یک شکل پیچیده تری مبنی بر این است که عضویت در DJSI بیشتر بر پایه آن چیزهایی است که شرکت ها می گویند ، نه آن مواردی که شرکت ها انجام می دهند . بنابراین DJSI همانند افشای داوطلبانه در واقع ممکن است که مانع بهبود عملکرد زیست محیطی شرکت ها گردد .

1-مقدمه

این تحقیق به این موضوع می پردازد که عملکرد زیست محیطی یک شرکت در شهرت زیست  محیطی یک شرکت بازتاب می کند . یقیناً فاجعه های بزرگ زیست محیطی مثل نشت نفت شرکت بریتیش پترولیوم در سال 2010 در خلیج مکزیک به طوری جدی بر شهرت زیست شرکت تأثیر می گذارد . موضوع مبهم این است که آیا سطوح عمومی از عملکرد زیست محیطی بر شهرت زیست محیطی شرکت اثر گذار می باشد و آیا افشا سازی های زیست محیطی موجب ایجاد این اثرات می گردد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


corporate environmental reputation

ثبت سفارش جدید