Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابرسی عمومی داخلی در زمینه ی بحران اقتصادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابرسی عمومی داخلی در زمینه ی بحران اقتصادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2013
کد محصول
1000652
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
394 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نشانه های بحران مالی اثر خود را بر حسابرسی داخلی جا گذاشته اند اما توجه به مسئولیتی که حسابرسان داخلی می توانند در قبال پیشگیری از بروز این بحران داشته باشند بسیار کم است. حسابرسی با سهیم بودن در اعتبار اقتصادی نقشی حیاتی در عملکرد نهادها ایفا می نماید. در این مقاله نقش و اهداف حسابرسی داخلی، سازمان و فعالیت حسابرسی داخلی در دولت محلی رومانی، سیستم برون سپاری و چگونگی کمک آن به پیشگیری و/ یا مدیریت رکود اقتصادی را ارائه می کنیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه: حسابرسی عمومی داخلی در زمینه ی بحران مالی

2-فعالیت حسابرسی داخلی در سیستم برون سپاری توسعه یافته در سطح دولت محلی رومانی

1-2- کیفیت فعالیت حسابرسان و گزارش های حسابرسی

2-2- بهره وری و اثربخشی کار حسابرسی داخلی در سیستم برون سپاری از مدیریت دولت محلی

3-نتیجه گیری

1-مقدمه: حسابرسی عمومی داخلی در زمینه ی بحران مالی

بحران مالی و اقتصادی جهانی ای که با آن مواجه هستیم نیاز به تفکری عمیق و رفتاری مناسب نسبت به ایجاد و استفاده از بودجه های عمومی دارد. جمع آوری و استفاده ی مناسب از بودجه های عمومی شرط لازم برای توسعه ی پایدار و موفقیت در اصلاحات اقتصادی و مالی می باشد. اعتبارات بودجه ی تخصیص یافته به نهادهای دولتی به راحتی به آنها اجازه نمی دهد که بدون هیچگونه محدودیتی آن را خرج کنند. باید روش های مناسب استفاده از منابع موجود شناسایی شده و بازتاب داده شود تا بدون نیاز به فرار از توسعه و عملکرد به آن پرداخته شود. حسابرسی عمومی سهم قابل توجه ای در حفظ منابع مالی و مدیریت و استفاده از این منابع در بخش دولتی و عمومی دارد. حسابرسی در تمامی اشکالش نمایانگر طیف وسیعی از فرایندها و مکانیزم هاییست که برای اطمینان از برنامه ریزی، پیاده سازی بودجه، استفاده از منابع و غیره طراحی شده اند. مطابق قوانین کشوری، پیگیری اهداف تعریف شده توسط پارلمان و دولت و ارتباط با عملکردهای واقعی جهانی از برنامه های تأیید شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





internal public audit
economic crisis
public administration
outsourcing.

ثبت سفارش جدید