Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " چگونه قوانین سرمایه اهمیت حسابداری ارزش منصفانه در طول بحران را دست‌کم می‌گیرند؟ ارزیابی بانک‌های جهانی به لحاظ سیستماتیک مهم ایالات متحده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چگونه قوانین سرمایه اهمیت حسابداری ارزش منصفانه در طول بحران را دست‌کم می‌گیرند؟ ارزیابی بانک‌های جهانی به لحاظ سیستماتیک مهم ایالات متحده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
University of Greenwich - Accounting and Finance
سال انتشار
2013
کد محصول
1000661
تعداد صفحات انگليسی
35
تعداد صفحات فارسی
42
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده 

این مقاله تاثیر قوانین حسابداری را بر کفایت سرمایه شش بانک جهانی به لحاظ سیستماتیک مهم ایالات متحده در طول دوران اولیه این بحران بررسی می‌نماید.  نقش عمده حسابداری ارزش منصفانه در برخی از مطالعات اخیر بیان نشده است. حال‌آن‌که این یافته‌ها از نمونه‌های بزرگ می‌توانند بازتاب‌دهنده نقش حسابداری ارزش منصفانه در بانک‌های کوچک باشند و اهمیت بانک‌های به لحاظ سیستماتیک مهم را کاهش دهند. در واقع، این مقاله مدرکی است برای این که اگر تاثیر نسبت اهرمی و سرمایه اصلی نمونه بررسی شود، حسابداری ارزش منصفانه به طرز چشمگیری در وخامت موقعیت سرمایه دو بانک نقش داشته است. به علاوه، اگر نسبت مشهود حقوق مشترک صاحبان سهام به عنوان معیار کفایت سرمایه در نظر گرفته شود، حسابداری ارزش منصفانه تاثیر منفی بسیاری برتمام بانک‌ها دارد. بنابراین، آن‌طور که به نظر می‌آید، قوانین سرمایه تاثیر حسابداری ارزش منصفانه را در این بحران دست کم گرفته‌اند.

1-مقدمه

یافته‌ها نشان می‌دهند که حسابداری ارزش منصفانه، همسویی گردش تجاری مربوط به استانداردهای سرمایه نظارتی را تقویت می‌نماید(ECB، 2004؛ BCBS، 2011؛ اندرسن، 2011) و به عنوان یکی از عوامل مهم دخیل در بحران مالی سال‌های 2007 و 2008 مورد بحث قرار می‌گیرد(انجمن بانکداران آمریکایی، 2008؛ FSA، 2009). با این وجود، شواهد تجربی حاصل از مطالعات اخیر، به‌ویژه برای بانک‌های بزرگ، قطعی نیستند: لاوکس و لوز (2010) می‌گویند بانک‌های بزرگ در ایالات متحده با وجود این که مقدار قابل‌توجهی دارایی‌های تجاری داشتند، در طول این بحران "سرمایه مطلوب" باقی ماندند. بدین جهت، این مقاله بر آن است تا دریابد برای آن دسته از شرکت‌های جهانی سرمایه‌گذاری بانکی ردیف بالا در ایالات متحده که به لحاظ سیستماتیک هم بااهمیت می‌باشند، در طول دوران اولیه بحران چه پیش آمده است. ضمنا بررسی می‌کند که آیا حسابداری ارزش منصفانه سهم چشمگیری در شکل‌گیری بحران داشته است یا خیر....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Financial crisis
Leverage ratio
Tier 1 capital ratio
Tangible common equity ratio


ثبت سفارش جدید