Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا میتوان تفاوتهای پروکسیهای کیفیت حسابرسی 4 بزرگ در مقابل 4 غیر بزرگ را به ویژگیهای مشتری نسبت داد؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا میتوان تفاوتهای پروکسیهای کیفیت حسابرسی 4 بزرگ در مقابل 4 غیر بزرگ را به ویژگیهای مشتری نسبت داد؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
THE ACCOUNTING REVIEW
سال انتشار
2011
کد محصول
1000664
تعداد صفحات انگليسی
29
تعداد صفحات فارسی
47
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
483 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه، مورد بررسی قرار میدهد که آیا تفاوت در پروکسیهای مرتبط با کیفیت حسابرسی بین شرکتهای ممیزی 4 بزرگ و 4 غیر بزرگ میتواند بازتابی از ویژگیهای مشتریان مربوطه باشد. در تجزیه و تحلیل ما، ما از سه پروکسی کیفیت حسابرسی (اقلام تعهدی اختیاری، سرمایه هزینه حقوق صاحبان سهام ex ante و دقت پیش­بینی تحلیلگر) استفاده مینماییم و گرایش- امتیاز و مدلهای تطبیق مبتنی بر ویژگی را در تلاش برای کنترل تفاوت در خصوصیات مشتری بین دو گروه حسابرس مورد استفاده قرار می­دهیم، در حالیکه برآورد اثرات کیفیت حسابرسی نیز صورت میپذیرد. با استفاده از این مدلهای تطبیقی، ما به اثرات بزرگ حسابرسان 4 بزرگ که به میزان ناچیزی متفاوت از 4 حسابرس غیر بزرگ با توجه به سه پروکسی کیفیت حسابرسی پی می­بریم. نتایج ما نشان می­دهد که تفاوت در این پروکسیها بین حسابرسان 4 بزرگ و غیر بزرگ 4 تا حد زیادی منعکس­کننده ویژگیهای مشتری و، به ویژه، اندازه مشتری میباشد. ما به خواننده هشدار می­دهیم که این مطالعه این مسئله را حل نکرده است، اگر چه ما امیدواریم که که آن محققان دیگر را تشویق به کشف روشهای جایگزینی مینماید که ویژگیهای مشتری از اثرات کیفیت حسابرسی مجزار میسازد.

1- مقدمه

مقالات حسابرسی به طور کلی نتیجه می­گیرند که کیفیت حسابرسی حسابرسان 4 بزرگ بر حسابرسان 4 غیر بزرگ ارجحیت دارد. دی آنجلو (1981)، مورد بحث قرار میدهد که اندازه شرکت حسابداری یک پروکسی برای کیفیت حسابرس است، از آنجاییکه هیچ سرویس گیرنده تنهایی برای شرکتهای حسابداری از اهمیت برخوردار نمیباشد و، از این رو، شرکتهای حسابداری بزرگتر از احتمال بالاتری در مقایسه با شرکتهای حسابداری کوچکتر جهت سازش استقلال آنها برخوردارند. DOPUCH  و SIMUNIC  عنوان نمودند كه شرکتهای حسابداری بزرگتر به ارائه خدماتي با کیفیت بالاتر ميپردازند، زیرا آنها از شهرت بیشتری در خصوص محافظت برخوردارند. علاوه بر این، می­توان استدلال کرد که 4 شرکت بزرگ به ارائه کیفیت حسابرسی برتر ميپردازند، زيرا اندازه مطلق آنها ميتواند از برنامه­های قویتر آموزش، روشهای حسابرسی استاندارد، و گزینه­های بیشتري برای بررسی دومین شریک تجاری مناسب پشتیبانی کند. با این حال، همچنين استدلالهايي وجود دارد که بر اساس آنها عنوان ميشود كه چرا شرکتهاي 4 بزرگ و 4 غیر بزرگ می­توانند به ارائه کیفیت حسابرسی قابل مقايسه بپردازند. اول، شرکتهاي 4 بزرگ و 4 غیر بزرگ از استانداردهای نظارتی و حرفه­ای يكساني برخوردار ميباشند، و به این ترتیب، هر دو نوع از شرکتهای ممیزی باید به یک سطح معقول از کیفیت پایبند باشند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Big 4 versus non-Big 4 audit quality
discretionary accruals
propensity-score matching;

ثبت سفارش جدید