Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اهمیت حسابرسی داخلی در تشخیص تقلب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اهمیت حسابرسی داخلی در تشخیص تقلب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The University of Melbourne
سال انتشار
2006
کد محصول
1000665
تعداد صفحات انگليسی
30
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
219 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سالهای اخیر، اهمیت مديريت خوب در شرکتهای بزرگ، نظر گروه هاي نظارتی و عمومي را به خود جلب نموده است. بخش مهمی از اداره امور شرکتها، تابع حسابرسی داخلی است. در عین حال، همواره نگرانی های عمومی قابل توجهی در مورد سطح تقلب در سازمان وجود داشته است. هدف از این مطالعه، ارزیابی اين است كه آیا سازمانها با حسابرسی داخلی، از احتمال بیشتری برای کشف تقلب نسبت به نهادهاي فاقد آن، برخوردارند. در این مطالعه، ما از يك معيار خودگزارشي منحصر به فرد در خصوص تقلب استفاده ميكنيم، در درجه اول، موارد مربوط به سوء استفاده از دارایی ها، مورد بحث قرار ميگيرد. داده­هاي تقلب از نظرسنجي تقلب KPMG 2004 بدست آمده­اند. داده ­های حسابرسي داخلی از پستهاي الكترونيكي جداگانه ارسال شده به پاسخ دهندگان مرتبط با نظرسنجي تقلب KPMG بدست آمده است.

ما در مي­يابيم که سازمانها همراه با حسابرسی داخلی، از احتمال بيشتري جهت تشخيص تقلب در مقايسه با ساير سازمانهايي كه فاقد آن ميباشند، برخوردارند. علاوه بر این، سازمان هایی که تنها به برون­سپاری برای حسابرسی داخلی خود تکیه می­کنند، از احتمال كمتري جهت تشخیص تقلب در مقايسه با سازمان هايي كه حداقل بخشی از عملکرد حسابرسی داخلی خود را بر عهده ميگيرند، برخوردارند. این یافته­ ها نشان می­دهد که حسابرسی داخلی به ارزش از طریق بهبود محیط کنترل و نظارت در سازمان جهت کشف تقلب، مي­افزايد. همچنین این نتایج نشان می­دهند که حفظ تابع حسابرسی داخلی در سازمان، موثرتر از برون­سپاری كامل آن ميباشد.

1-مقدمه

این مطالعه، اهمیت تابع حسابرسی داخلی در کشف تقلب در سازمانها ميباشد. همچنین، این مطالعه به ارزیابی تفاوت در اثربخشی تشخیص تقلب بین سازمانهایی ميپردازد که بین روشهای ممیزی مختلف داخلی مختلف دست به انتخاب مي­زنند، مانند: تابع حسابرسی داخلی در سازمان (از اين پس، INSOURCING)، برون سپاری و ترکیبی از هر دو. این پژوهش، دو موضوع مهم در رابطه با اداره شرکتهای بزرگ را مورد بررسي قرار ميدهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Internal audit
Fraud
Misappropriation of assets

ثبت سفارش جدید