Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ابزار داده کاوی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابزار داده کاوی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advanced Review
سال انتشار
2011
کد محصول
1000714
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
165 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

توسعه و بکارگیری الگوریتم های داده کاوی مستلزم بکارگیری ابزار نرم افزاری قوی می باشد . همانطور که تعداد ابزار در دسترس در حال رشد می باشد ، انتخاب مناسب ترین ابزار تا حد قالا توجهی دشوار می گردد . این مقاله تلاش می کند تا از فرآیند تصمیم گیری از طریق بحث و تبادل نظر در مورد توسعه تاریخی و ارایه طیفی از ابزار داده کاوی عالی موجود و ابزار مربوطه پشتیبانی نماید . علاوه بر این ، ما معیار هایی را مبتنی بر گروهای مختلف کاربر  ، وظایف داده کاوی ، شیوه های تجسم و تعامل ، گزینه های وارداتی و صادراتی داده ها و مدل ها ، پلت فرم ها و سیاست های صدور مجوز را برای دسته بندی ابزار پیشنهاد می کنیم . سپس مشخصه های نوعی این شیوه های مختلف توضیح داده می شوند و انتخاب مهم ترین ابزار دسته بند می شود . مقاله حاضر از قرار زیر می باشد : بخش اول عبارتست از  توسعه تاریخی و برجسته ساختن هنرمندانه توسعه تاریخی نرم افزار داده کاوی تا زمان حال ؛ معیار ها برای برای مقایسه نرم افزار داده کاوی در بخش دوم توضیح داده می شود که عبارتست از مقایسه نرم افزار داده کاوی . بخش آخر عبارتست از دسته بندی نرم افزار داده کاوی درون انواع فرآیند های مختلف که دسته بندی نرم افزار داده کاوی را پیشنهاد می کند و ابزار نرم افزار نوعی را برای انواع مختلف معرفی می کند .

1-مقدمه

داده کاوی از یک سری ویژگی هایی برخوردار بود که عبارتند از تاریخچه طولانی با ریشه های قوی در امار ، هوش مصنوعی ،  یادگیری ماشینی  و تحقیق پایگاه داده ها . کلمه " داده کاوی " را می توان بالنسبه در مراحل اولیه در مقاله لوول مشاهده نمود که در دهه 1980 منتشر گردید . پیشرفت ها در این حوزه از طریق توسعه ابزار نرم افزار مربوطه همراه گردید که با برنامه های پردازنده مرکزی برای تحلیل آماری در اوایل دهه 1950 شرو ع گردید و به انواع نرم افزار مستقل ، مشتری / سرور و نرم افزار وب محور منجر می گردد که راه حل خدمت رسانی امروزی است .

متعاقب تعریف اصلی ارایه شده در مرجع اول ، داده کاوی گامی در کشف دانش از فرآیند پایگاه داده ها (KDD) می باشد که شامل بکارگیری تحلیل داده ها و کشف الگوریتم ها برای تولید تعیین شماره الگو ها ( یا مدل ها ) در میان داده ها می باشد . KDD در همان مقاله مشابه به عنوان فرآیند غیر بدیهی شناسایی الگو های معتبر ، عالی ، به طور بالقوه سودمند و در نهایت قابل درک داده ها می باشد . بعضی مواقع تعریف گسترده تر KDD  ، هم معنی برای داده کاوی استفاده می شود . این تفسیر گسترده تر به طور خاص در قالب ابزار نرم افزار محبوب است چون بخش عمده چنین ابزاری از فرآیند کامل KDD و نه صرفا یک گام انفرادی حمایت می کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Data mining
Data mining tools

ثبت سفارش جدید